Dagens träning gick bra, hästen var rolig osv men jag mår inte bra så jag kan ändå inte känna mig glad för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men just det tog ovanligt hårtFolk tycker så mycket oavsett vad det handlar om.
Är nog få som har 100 % äkta konst på alla väggar hemma.
Jag förstår dig. Det är så lätt att det smyger sig in klassförakt i såna trådar, precis som när man diskuterar annan "fulkultur"(i brist på bättre ord). Försök att inte ta åt dig. ❤Men just det tog ovanligt hårt
Läst konsttråden på fritid och blir ledsen när folk kallar konsten jag är uppvuxen med tacky vet inte varför jag reagerar så
Storhetsvansinne, thy name is chihuahuaHon ser ju helt sinnessjuk ut (vadå för stor kamptrasa säger hon)Visa bifogad fil 51870
Måste gjort nått konstigt igår då min fot gör ont idag och är stelare än vanligt (bruten för 5år sen innehar tre skruv)
Känns som bån håller över ankeln o trycker och jag kan inte gå i trappor för den vill inte vinkla uppåt med tårna....
Inte haft sånna problem sen jag bröt den?
Men just det tog ovanligt hårt
Jag tycker också att det ska bli skönt med lite svalare väder nu ett tag (OBS vädergudarna, jag sa ett tag! Inte resten av sommaren!), jag har så väldigt svårt att få något vettigt gjort när det är fint och varmt ute!Idag kan man andas igen, "bara" 18 grader och strålande sol = perfekt
Då kan jag ta itu med trädgården utan att döööö...