Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon ska återkomma med förslag på dag och tid, för utförande av en tjänst. Hur länge är det rimligt att vänta innan en påminner?
 
Funderar på om man kan hänga upp den eller om den är för tung och måste stå på marken

1591127606384.webp
 
Läst konsttråden på fritid och blir ledsen när folk kallar konsten jag är uppvuxen med tacky :cry: vet inte varför jag reagerar så :(

Alla har inte samma smak och det är helt ok att tycka om det man tycker om :heart Huvudsaken är att man själv känner något när man ser det man har på väggen. Det är lätt att vara snobb när det gäller konst och litteratur... jag ramlar absolut i den fällan ibland även om jag försöker undvika det.
 
Både sambon och jag har just satt i oss varsin stor skål med jordgubbar, melon och grekisk yoghurt, såhär en knapp timme före läggdags. Insåg först under sista tuggan vilka extremt vätskefyllda frukter de är och hur mycket vi lär behöva springa upp och kissa i natt 🙄 Men det var det värt, för fy bövelen vad gott det var! :love:
 
Jag är på väg till skolan för att lämna tillbaka en bok och tömma mitt skåp. Jag ska gå om årskurs ett så jag kommer att låna om samma bok i Augusti igen :grin:

Men det ska bli spännande att se vad jag har i mitt skåp! Har inte varit där sen 18 Mars (sist fick vi inte gå in i skolans byggnad då provsalen är i en annan byggnad) så jag har ingen aning om vad jag har i mitt skåp :p
Vet att jag har en jättevarm filt i skåpet, men den känns inte jätteanvändbar nu :D
 
Måste gjort nått konstigt igår då min fot gör ont idag och är stelare än vanligt (bruten för 5år sen innehar tre skruv)
Känns som bån håller över ankeln o trycker och jag kan inte gå i trappor för den vill inte vinkla uppåt med tårna....
Inte haft sånna problem sen jag bröt den?

Insåg problemet idag, gick med converseskor två dagar i rad...
Går nästan aldrig i nått annat än mina Nike Air, har 4 par :D
1par till stallet, 1 par till hundpromenad och 2 finpar
 
Jag står i en enorm kö för att felsöka mitt passerkort som slutat fungera plötsligt:banghead: Det funkar för att logga in i datorer med men inte för att öppna dörren. Vilket blir lite knepigt så här i Corona-tider då det ofta bara är en eller två personer på kontoret. Jag har dessutom fruktansvärt mycket att göra som jag vill göra på så få dagar som möjligt så jag snart kan återgå till att jobba hemifrån...
 
Idag kan man andas igen, "bara" 18 grader och strålande sol = perfekt :up:
Då kan jag ta itu med trädgården utan att döööö... :angel:
Jag tycker också att det ska bli skönt med lite svalare väder nu ett tag (OBS vädergudarna, jag sa ett tag! Inte resten av sommaren!), jag har så väldigt svårt att få något vettigt gjort när det är fint och varmt ute!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 651
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 287
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp