Är fruktansvärt trött men jag ska försöka vara vaken lite till och så är jag väldigt sugen på glass
Ätit glass i stallet före en skön ridtur .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är fruktansvärt trött men jag ska försöka vara vaken lite till och så är jag väldigt sugen på glass
Så frustrerande när folk inte tar sina mediciner de är ordinerade!
Hur svårt ska det va??
Nu är en i min närhet psykotiskt pga har inte tagit sina mediciner.
Känns helt meningslöst att hjälpa när personen sedan skiter i vilket.
Alltså det är ingen lek. Precis som med vilken sjukdom som helst, diabetes eller vadsom. Varför vara så nonchalant och skarva med att ta ?!
Blir riktigt jäkla förbannad.
Det är skånskt"Fy för Sören" är det ett utryck?!? Nu påminde du mig om min saknade morbror ju ❤.
Gissar på narkotika.Tokstirrar på porten till grannhuset eftersom tre poliser stått där en stund och nu gick in. Först åskväder och sedan polisdrama. Har ingen aning om vad det handlar om men är skamlöst nyfiken.
Gissar på narkotika.
Så lättad men lite nere!Hur mår du nu?
Den tanken slog mig också för jag har då aldrig hört eller märkt något som pågått i huset.
Och det skulle vara en anledning till att inte ha samma lagliga normala anställningsvillkor som Göran på Ica?Villkår, Jag jobbade mot ledningen på internationell nivå.
Bordellrazzia? Polisen verkar vara på en roll just nu
Det är skånskt