Rabarbertonic?
Berätta....hur görs denna?
Inte den blekaste, jag köper den på flaska Ekobryggeriet gör den, supergod!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rabarbertonic?
Berätta....hur görs denna?
Inte den blekaste, jag köper den på flaska Ekobryggeriet gör den, supergod!
Åh, jag trodde du svingade ihop nått tjusigt hemma i "baren"
Tycker det låter mysigt och o-ohyfsat.Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos ens brors familj i sommar
Min mamma är ju lite hysterisk med corona och jag vet inte om jag ska åka ned till sommarstugan under min semester, och då vore det trevligt att äta hos min bror någon gång istället. De har en altan och uteplats så man borde ju kunna sitta ute och äta (och en grill, jag vill såå gärna äta grillat ). (Och så har jag kollat så att jag kan boka tolk till det ) Vore trevligt om syrran kunde vara med på det också.
Men jag undrar om det är väldigt ohyfsat att föreslå det
Då väljer jag bästa första förortsvilla och bjuder mig själv in till dem!Tycker det låter mysigt och o-ohyfsat.
Fast först glömde min hjärna av att läsa att det var din bror det handlade om och läste bara "Funderar på om det vore ohyfsat att bjuda sig själv in till en middag hos en familj i sommar" och jag trodde lite att du tappat förståndet
Min ignorera lista ökar för varje minut
Då väljer jag bästa första förortsvilla och bjuder mig själv in till dem!
Jamen att jag inte kommit på det tidigare! Självklart fungerar det och jag ska genast testa, börjar imorgon/övermorgonDricker te och förundras över en tant på youtube som förespråkar att dricka någon form av fermenterad juice gjord på vatten, salt, och kål. Man ska tydligen dricka en gallon om dagen (så typ 4 liter?!?) Juicen botar homosexualitet, cancer, psoriasis, autism, candida, stoppar en från att åldras, gör att man blir yngre, och får till och med lemmar att växa tillbaka.
Tydligen fattar ingen vad candida är heller för tydligen attraherar candida parasiter och får bakterier att klona sig vilket gör att det blir hål i tarmkanalen och gör att toxiner åker in i blodomloppet. Hon säger att hon döpt detta till "läckande mage syndrom". Men var inte rädda! Bara att dricka hennes juice, så får man diarre (som hon kallar... vattenfall ) vilket botar allt.
Det finns mycket intressant folk därute
Finns på apotek för typ en tusing. Ska jag ta med min nästa gång vi sesHar mått jävligt dåligt idag. Vettefan vad det är men möjligen blodtrycket. Väldigt kallsvettig och andfådd, plus odefinierbart illamående. Iskall i ansikte och händer och pirr i fingertoppar, läppar osv med känselbortfall. Hade varit intressant att ha en blodtrycksmätare.
Självklart! Man är väl inte dum heller ... bjuder du?Satsa på en riktigt fin villa så du får förstaklassig mat och dryck.