Tar ett glas rött i kvällssolen ☀
Jag har ingen kvällssol, men tar ett glas rött ändå för att låtsas att den hastigt uppkomna akuta och trista arbetsuppgiften är en mysig kvällsaktivitet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar ett glas rött i kvällssolen ☀
In
Ingen kladdkaka här heller trots att jag har allt hemma för att göra en,MEEEEEEEEEN jag äter inte kladdkaka
+ @AskoJag kan trösta dig med att även jag är kladdkakelös!
Men jag har delicatobollar. Om jag lägger en i solen i 10 min så blir den lite kladdkake-ish
En halv minut i mikron på lägre grader löser det problemet!Min glass är så jäkla hård att den går väl inte att bryta loss förens i morgon
Har provhackat i den utan resultat. Nu står den i solen och "tinar".
Nej inte ens då.Nä men den smakar ju mycket bättre om någon annan gör den
På ignorera listan?@Asko får jag vara med? Jag ska äta kladdkaka till efterrätt
Tack!På ignorera listan?
Jag känner mig lite snällare nu med glass i mig så kanske inte
En halv minut i mikron på lägre grader löser det problemet!
Faktiskt så är jag inte en så stor fantast av glass! Men en desperat stund ledde till ett experiment i mikron och det funkade utmärktDu har doktorerat i glass va?
Faktiskt så är jag inte en så stor fantast av glass! Men en desperat stund ledde till ett experiment i mikron och det funkade utmärkt
Tar mig en liten (ok ok ganska stor) gin med rabarbertonic. Är ju lillelördag ändå
Samma här, jag äter också glass max 5 ggr per år.Jag är inte heller nån glassoman alls, max 5 ggr per år. Men i kväll är jag uttråkad och äter allt!