Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att min ska svalnaÄter kladdkaka
Äter kladdkaka
Du hamnar också på min ignorera listaVäntar på att min ska svalna
Min ignorera lista ökar för varje minut@Asko nu ska jag inte vara sådan men sambon frågade precis om han skulle göra en kladdkaka som efterrätt......
Fasen det lönar sig att vara förbannad ibland
Min ignorera lista ökar för varje minut
Du och jag sistah jag får ta fram min glass. Den har lite choklad och kaksmetbitar i åtminstone..Jag kan trösta dig med att även jag är kladdkakelös!
Men jag har delicatobollar. Om jag lägger en i solen i 10 min så blir den lite kladdkake-ish
Du och jag sistah jag får ta fram min glass. Den har lite choklad och kaksmetbitar i åtminstone..
Ingen kladdkaka här heller trots att jag har allt hemma för att göra en,MEEEEEEEEEN jag äter inte kladdkakaDu och jag sistah jag får ta fram min glass. Den har lite choklad och kaksmetbitar i åtminstone..
Jag kan skicka min stenglass till dig så får jag din kladdkaka?Har jobbat färdigt nu. Ger mig själv en klapp på axeln och kanske... bara kanske kommer jag byta i tvättmaskinen. Om jag känner för det.
In
Ingen kladdkaka här heller trots att jag har allt hemma för att göra en,MEEEEEEEEEN jag äter inte kladdkaka
In
Ingen kladdkaka här heller trots att jag har allt hemma för att göra en,MEEEEEEEEEN jag äter inte kladdkaka