Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon hoppade ned från knäet inom fem minuter :meh:
Tydligen är den andra fåtöljen mycket skönare :cautious::cautious:
20200527_145918.webp

(Ursäkta kraftig inzooming)
 
Somnade med flit, och ljudbok istället för Viktigt Poddavsnitt, den här gången :angel: Alltså finns det något bättre än att sova i solen?! Även jag har en lugn vecka på jobbet efter en ganska intensiv månad, trevligt att lugnet infinner sig ungefär samtidigt som värmeböljan!

Nu kaffe och solvarma jordgubbar innan jag tar tag i dagens sista små arbetsuppgifter :)
 
Kom precis hem. Precis i början av springturen hemåt tappade jag min hårsnodd, så håret har hoppat runt sådär snitsigt i typ en timme och en kvart. Jag har hår ner till rumpan. Det blev rufsigt :nailbiting:

Ser inte fram emot att reda ut det och får väl använda ett kilo balsam i duschen sen :p
Men från den bra sidan: Precis när jag kom in började det blåsa och regna satan :up:
 
Somnade med flit, och ljudbok istället för Viktigt Poddavsnitt, den här gången :angel: Alltså finns det något bättre än att sova i solen?! Även jag har en lugn vecka på jobbet efter en ganska intensiv månad, trevligt att lugnet infinner sig ungefär samtidigt som värmeböljan!

Nu kaffe och solvarma jordgubbar innan jag tar tag i dagens sista små arbetsuppgifter :)

Jag hoppas jag har tid, ork och råd att fixa en loungehörna på altanen i år. Det vore underbart att kunna ligga där och dåsa till lite :love: I direkt sol går bort för mig eftersom jag får soleksem.
 
Kom precis hem. Precis i början av springturen hemåt tappade jag min hårsnodd, så håret har hoppat runt sådär snitsigt i typ en timme och en kvart. Jag har hår ner till rumpan. Det blev rufsigt :nailbiting:

Ser inte fram emot att reda ut det och får väl använda ett kilo balsam i duschen sen :p
Men från den bra sidan: Precis när jag kom in började det blåsa och regna satan :up:

Oj, jag avundas dig inte! O_o :nailbiting:
 
Förberedermig för att ta med hunden in på sjukhuset imorgon. :)

Min lymfterapeut bad ming att ta med valpen eftersom hon älskar hundar. Tack och lov är han så liten att jag kan bära honom. Satm att vi inte behöver gå in genom huvudingången utan genom en mindre lite undanskymd entré.

Snacka om varierad mijöträning. Behandlingsrum på sjukhus....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 432
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 272
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
38 627
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp