Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Massagestol lät inte helt fel!Nu ger jag upp lite på skrivandet av det där dokumentet. Har ändå kommit en bra bit.
Pausdags (massagestol ) och sen måste jag fixa med posten, desinfektera lite handtag, och skicka iväg en fil innan jag får springa hem igen.
Typ det bästa på jobbet. En riktigt stor pjäs som till och med scannar kroppen innan den börjar.Massagestol lät inte helt fel!
Ja vad tusan @Hoarfrost , här har du klagat på ditt jobb och så visar det sig att du har en MASSAGESTOL på jobbet!Massagestol lät inte helt fel!
DU GÖR INTE DET BÄTTRE FÖR DIG!Typ det bästa på jobbet. En riktigt stor pjäs som till och med scannar kroppen innan den börjar.
DU GÖR INTE DET BÄTTRE FÖR DIG!
Nästa gång du berättar något negativt om jobbet så ska jag nämna MASSAGESTOLEN
Vad kommer den fram till då?
Trodde man stod och hoppade på den?Man sitter i den??
Magi!@Hoarfrost hur fungerar en massagestol?
//Okunnig inom ämnet stolar
Trodde man stod och hoppade på den?
Tänker att det blir massage för stolen? Men det är kanske inte så uppskattat?
Om du skulle få någon massagestol någon gång, gör oss alla en tjänst och ge mig den innan du misshandlar den
Jag tog fram massagegrejen jag ocksåInspekterad av @Hoarfrost och startade fotmassagen som låg i förrådet.
Mycket oväsen och lite bubblor men men...Visa bifogad fil 51507
Hmm alltså den drar med Massage huvudena längs ryggen, trycker lätt uppåt på några ställen och petar runt i nacken en stund innan massagen börjar. så jag gissar att den mäter längd och bredd på ryggen, hur mjuk man är på vissa punkterVad kommer den fram till då?