Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag sitter jag på balkongen och lyssnar på en disputation. Det är fortfarande lite väl svalt då vi har kvällssol så jag sitter inlindad i en filt.
 
Har just prata med min examinator, lite små fix som jag visste om, fundera över titeln även om den fungerar, annars en mycket bra uppsats! :love:
Dessutom hörd min kollega av sig, jag skulle träffa dem idag och säga hej då eftersom jag bara är anställd terminen ut och jag har inga mer lektioner men nu vill rektorn träffa mig och diskutera hösten. :love: Jag vet att de egentligen jagar en heltid med behörig lärare men inte har fått tag på någon, så jag hoppas att det betyder att jag kan få jobba även i höst!
 
Hemmajobb i dag, trasslar med hemsidan. Att det ska vara så svårt att få med alla ord i pdf’ens egenskaper, gjort om typ fem gånger nu😅 Men nu tror jag att det är i sin ordning👍
 
Fy fan. Fick för mig att äta lite Gott och blandat vid 8-tiden imorse. Fy fan så äckligt. Lätt illamående och nästan hjärtklappning..Kanske för tiden på dygnet men tror fan det beror på sockret och all annan dynga i skiten. Fan inte värt att bli fet på detta, eller må kajko. Kastade resten och lär inte äta den skiten igen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 310
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 253
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Svar
2 001
· Visningar
98 271
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp