Snurrfian
Moderator
Ungefär som här då, batteriet orkar inte så lång stundRekommenderar det, mitt var nivå djungel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som här då, batteriet orkar inte så lång stundRekommenderar det, mitt var nivå djungel
Kletig kaka det där, fastnar överalltApropå kladdkaka ... Jag har sett att Marabou säljer en färdig kladdkaka täckt med deras mjölkchoklad, har någon provat den? Det är fasen vad kladdkakan fastnade i hjärnan på en
Om den är söt, langa hit den, för ingen anledning allsKletig kaka det där, fastnar överallt
Men ingen färdig kladdkaka! Jag kan skriva ut receptet jag använder, kommer från ett café min mamma jobbade på för ca 20 år sedan
Den är söt och väldigt lösOm den är söt, langa hit den, för ingen anledning alls
Jag är en expert på att låta kladdkakor stå för länge i ugnen så det borde ju bli alldeles lagom för mig! Så ja tack, jag vill ha receptetDen är söt och väldigt lös
Vill någon ha receptet? För då skriver jag ut det, men har det inte nedskrivet utan måste fråga om det (vilket inte är ett problem)
GärnaDen är söt och väldigt lös
Vill någon ha receptet? För då skriver jag ut det, men har det inte nedskrivet utan måste fråga om det (vilket inte är ett problem)
Artikulation har jag nog inte svårt med, men taltempo däremot Jag har dock blivit bättre på att tala långsammare pga farmor. Hon är typ döv, så att tala snabbt går inte. Långsamt och tydligt måste det vara. Men jag har fortfarande svårt med att dra ner på tempot...Attans! Just det där att styra taltempot och artikulationen kan ju vara himla svårt. Men kanske är det värt att testa. Eventuellt lättare än att behöva skriva ändå...