Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Vaknade nu typ@Hoarfrost hamnade du i koma efter kladdkakan?
Lunch?? Jag sitter fortfarande med te kvar efter frukosten...Lunchdax; tonfisksås och spaghetti .
Kattkiss alla dagar i veckan. Ditt jobb är ju ca 1000 resor värre.Nu. Efter att jag i TRE ÅR... kanske till och med fyra? Sagt till om att kemikaliehanteringen är bedrövlig och vi måste göra något NU.... Har ledningen insett att åh fan, kolla här detta är ju inte så bra. Tänk om de stänger vår skola? Vad ska vi göra?
10 (!) samtal har jag tagit emot i dag angående kemikaliehanteringen. Ringde nyss min chef och sa att han gärna får prata lite med ledningen och att jag kan göra så att jag skriver en liten rapport kring nuläget, vad vi måste göra enligt lag, hur vi ska komma dit, och hur vi ska arbeta med detta i framtiden. Ledningsperson ringer mig efter ett tag och typ "åh! ja, jättebra! Kom på en plan".
Då tog jag faktiskt tillfället i akt att tala om att jag haft en plan i minst tre år, men har fått noll och inget gehör för detta. Kanske lite opassande men alltså, jag har kämpat i tre år bara för att bli hörd och nu får de panik för att skolan blir inspekterad.
För att citera Jack Sparrow min husgud "Your funeral."
Jag har dock 0% hopp om att detta faktiskt betyder att något kommer hända. Förtroendet är inte direkt på topp.Kattkiss alla dagar i veckan. Ditt jobb är ju ca 1000 resor värre.
Om man ska se något positivt i det hela är det att de äntligen insett att de måste göra något åt kemikaliehanteringen. Men SÅ lång tid får (eller ska) det faktiskt inte ta...
Då får de skylla sig själva vid inspektionen om de inte gör något nu när du så snällt gjort en plan åt dem.Jag har dock 0% hopp om att detta faktiskt betyder att något kommer hända. Förtroendet är inte direkt på topp.
Jag kommer skriva det här dokumentet, de kommer läsa och typ "mäh, vad jobbigt... det här får hon lösa själv."
Men om du gjort en plan och de inte gör något så är det i alla fall inte ditt fel. Men drygt att göra en plan för ingenting kan jag tycka. Om de ändå inte tänker göra något kunde de ju struntat totalt i uppgiften.Jag har dock 0% hopp om att detta faktiskt betyder att något kommer hända. Förtroendet är inte direkt på topp.
Jag kommer skriva det här dokumentet, de kommer läsa och typ "mäh, vad jobbigt... det här får hon lösa själv."
Nej inte direkt, men jag har skriftligt på att jag försökt få någon att lyssna på mig angående att jag har en plan som bör göras. Typ "Hej, jag har sett x och y vilket inte är bra pga z. Jag har gjort ett förslag till plan för att ordna detta och undrar om vi kan ta ett möte kring detta?"Men om du gjort en plan och de inte gör något så är det i alla fall inte ditt fel. Men drygt att göra en plan för ingenting kan jag tycka. Om de ändå inte tänker göra något kunde de ju struntat totalt i uppgiften.
Har du fått något skriftligt om att du bara ska göra planen och inte genomföra så att kemikaliehanteringen säkras upp? Tänker att det kan vara bra så att de inte säger sen att det var du som inte genomförde det du skrev i dokumentet...