Vädret har allvarliga problem med beslutsångest Igår plusgrader och ösregn som sen gick över till snöblandat som sen slutade och det blev minusgrader och med det isbana ute igen. Nu är det 8 minusgrader.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
18-19 tycker jag är helt okejMan ska i och för sig ha svalt i sovrummet har jag läst. Men tror det rekommenderas 18 grader inte 15 .
Jag med. Tre du täcken fungerade dockMen fy vad kallt! Hade sakta frusit ihjäl
Våga inte rolla över! Du får sälja tavlan och köpa ny duk om du vill ha något annat på väggen!Nä har ej rollat över men har god lust! Behöver kilramen och duken eftersom den har rätt dimensioner till ramen jag tänkt använda. Men vet inte hur många ggr jag kan återanvända samma duk. Kanske kan pilla loss duken och spänna en ny
Vädret har allvarliga problem med beslutsångest Igår plusgrader och ösregn som sen gick över till snöblandat som sen slutade och det blev minusgrader och med det isbana ute igen. Nu är det 8 minusgrader.....
Ja ett jävla hattande mellan plus och minus. Likadant här om än inte riktigt lika kallt.
Jag och min kille har gjort slut och jag går sönder varje sekund och kan inte andas.
Jag fick väl inte direkt MINDRE lust att gå i ide efter att jag fick hacka mig in i bilen
Horisontellt snöslask som frusit
Men det ska slaska bort igen.
MEN, det lyser en stark lampa genom mitt fönster på jobbet! Ska försöka se lite positivt med det
@Bapelsin: Är det en Dr Westerlundsblomma till höger? De är otroliga barndomsminnen för mig, mina morföräldrar hade sådana
STOPP och belägg. Måla inte över.Problemet är att jag tänker att jag vill ha ngt med mer karaktär. Ngt mer typ surrealistiskt. Eller abstrakt? Men jag har väl bara inte hittat min stil/mitt sätt att måla än.