Det kommer. Försök sova lite istället. Lyssna på lugn musik. Eller vad du föredrar.Om jag bara hade haft en fubgerande hjärna att tänka med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer. Försök sova lite istället. Lyssna på lugn musik. Eller vad du föredrar.Om jag bara hade haft en fubgerande hjärna att tänka med
Den med alla bakelser? Tårtorna?Alltså har kommit på att tavlan jag hållit på med i typ evigheter nu inte alls är min stil och inte kommer passa ovanför min schäslong. Har redan rollat över den första versionen, risken är överhängande att jag gör om samma sak
Den med alla bakelser? Tårtorna?
Det som var så fin
Kanske en favorit och den har du nu rollat över?
Gör det inte!!!!!!!!!! Den ÄR fin!!Nä har ej rollat över men har god lust! Behöver kilramen och duken eftersom den har rätt dimensioner till ramen jag tänkt använda.
Har du tagit något @Bapelsin ?
Gör det inte!!!!!!!!!! Den ÄR fin!!
Kanska behöver mogna fram? Surrealistiskt kan nog inte vara så enkelt att få till det riktigt bra?Problemet är att jag tänker att jag vill ha ngt mer mer karaktär. Ngt mer typ surrealistiskt. Eller abstrakt? Men jag har väl bara inte hittat min stil/mitt sätt att måla än.
Problemet är att jag tänker att jag vill ha ngt med mer karaktär. Ngt mer typ surrealistiskt. Eller abstrakt? Men jag har väl bara inte hittat min stil/mitt sätt att måla än.
Tvättar idag... tillåt mig att presentera dagens tvättstuge-outfit. Ni vet när man ska tvätta allt man använder vanligtvis...^^
Sov gott @Tranan.Sitter och funderar,
mina tankar är nog lite galna.
men jag börjar känna att vi måste sluta vara så rationella i alla val.
Rationalismen har sin givna plats,
Vård, utbildning och infrastruktur.
Men det verkar som vissa tappar sin förmåga att uttrycka sig, Sin förmåga till empati, sin förmåga att förstå värdet av konst och det flyktiga.
Satt och pratade med en god vän och vi diskutera neurala nätverk och upp byggnad av diskreta logikträd.
När det slog mig. I vår jakt av det ekonomiska och effektiva värden glöms saker bort.
Saker som vi borde ha mer tid till. Konsten och det monumentala.
Vist att göra en AI som kommer vara självmedveten kommer vara en av mänskligheten största framgångar. Men i samma veva glömmer vi bort att vi får barn som redan är själv undermedveten i tidig ålder.
Folk är rädda för AI andra tror att den kommer rädda oss, jag tror inget av det den kommer hjälpa oss.
Jag ni fattar jag ska gå lägga mig sov gott vänner.