Blev tvungen att kolla prognosen nu, det snöar inatt och är minusgrader i morgon, från +8 idag och regn.Nu har det gått över till snöstorm här och det var ta mig sjutton vedervärdigt att köra hem. Skönt att jag inte ska iväg i morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev tvungen att kolla prognosen nu, det snöar inatt och är minusgrader i morgon, från +8 idag och regn.Nu har det gått över till snöstorm här och det var ta mig sjutton vedervärdigt att köra hem. Skönt att jag inte ska iväg i morgon!
Man ska i och för sig ha svalt i sovrummet har jag läst. Men tror det rekommenderas 18 grader inte 15 .För lat för att elda.
Konsekvensen: ligger under tre täcken med +15 i sovrummet.
Brasan håller på att slockna, sambon tittar på Anders och knarket och jag har för första gången på lääänge slagit mig ner i soffan med en bok; en julroman, mys
VÄLDIGT sällan för min del också... Brukar typ bli föräldrarna vid jul. Men i helgen händer det och jag måste planera, fixa och baka. Samt städa..... Fast det behövs väl i och för sig ändå, så det är väl bra att ha en ordentlig anledning kanske.....Jag ska få gäster för första gången i mitt vuxna liv (seriöst, jag bjuder aldrig hem någon ALDRIG...) på fredag och har ingen aning om vad jag tänker laga för mat och efterrätt till dom. Har lovat att laga middag, eftersom att jag nästan aldrig lagar mat.