Vadan s-et?Ps. ztår den på någon av dom rikztäckande firmorna zå kan det vara var zom helzt i landet, är den 100% rätt zå kan den gå med biltranport
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadan s-et?Ps. ztår den på någon av dom rikztäckande firmorna zå kan det vara var zom helzt i landet, är den 100% rätt zå kan den gå med biltranport
Hadee det inte varit för manuell, zå hade jag tittat på tex FreelandernÄntligen en själsfrände i att leta manuell växellåda. Ingen jag berättar min mörka hemlighet för förstår mig. De är dock inte vanliga längre i denna DSG-lådornas tid. Kodiaq är ganska stor och otymplig (men ska man dra riktigt tungt så), kollat på Karoq?
kopiera kliztra inVadan s-et?
Det zmög sig in...Vadan s-et?
Kopiera mera!kopiera kliztra in
Jag zka börja använda nya laptopen bara jag kopierat alla länkarKopiera mera!
Nej tack, znikmodell o zjukt obekväm att zitta i o för liten, kör en Ford Kuga nu med gott om utrymme och en bilbur mm zom måzte få platz
Manuell är ett måzte, det är där problemet kommer
hittar ingen manuellkopiera kliztra in
Har faktizkt tittat på seat, men jag jobbade på V.A.G när dom kom o det gör mig tvekzam, men zka kolla dom igenJo, användandet är centralt. Kör en apelsinorange manuellt växlad Seat Ateca (Karoq-syskon) och är sjukt nöjd över låg dieselförbrukning, kraft vid drag av hästtransport, fyrhjulsdrift och bekväm förarplats - och lull-lull inkluderat. Och gillar att den är liten. Men hade jag haft hundbur hade jag nog inte varit lika nöjd. För bagagerumsplatsen är minst sagt begränsad. 7 spånbalar kan man dock få in bakom föraren....
(Och att den bara kostade dryga 200kSEK som 3 år gammal på firma). Tarraco/Kodiaq går loss på mer både i inköp och drift.
Älzkar den ,o framför allt färgen , men inte manuell
Zorry ingen manuell hittar jagÄlzkar den ,o framför allt färgen , men inte manuell
Det är det zom är problemet, det finnz en del diezel zom är manuell
https://www.bytbil.com/bil?VehicleT...ld=publishedDate&SortParams.IsAscending=FalseÄlzkar den ,o framför allt färgen , men inte manuell
Hade kunnat tänka mig den blå i kalmar, meeeeeeen inget drag ,ingen gpz tror jag och en pytte liten motor,vilket ör den zå tråkig att köra zå man zomnar