Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på Lucia från Kalmar till middagen istället för imorse, kanske inte riktigt likadan mysiga känsla men det duger minst lika bra! Tror att jag kan uppskatta musiken lite bättre när jag inte är halvdöd och irriterad :D

Dagens var verkligen fin! Med fina sånger och musik :love: men det är något speciellt med raden "drömmar med vingesus", hur rösterna höjs i "sus" ... :love:
 
Sjukdag igen då jag inte fick jobba hemifrån idag. Tog mig iaf ner till havet en sväng så hundarna fick rastad lite ordentligare än hittills i veckan. Både Humla och Sparven var väldigt noga med det 😍 Riktigt bra inkallning på Sparven idag med vilket gjorde att han fick vara lös lite längre 👍☺️

Imorgon får jag jobba hemma igen, så det hoppas jag gå att orka med. Min pappa fyller jämnt också så hoppas jag är frisk nog att åka dit och fira honom med familjen🤞
 
Det där blir vanligare och vanligare, tror jag. En del av mig tycker att det är bra eftersom det sparar på packmaterial, medan en annan del av mig tycker att det känns lite sådär att alla vet precis vad som finns i mitt paket... Min dator kom i bara sin datorlåda. DET kändes väldigt märkligt!

Har har Amazon med flera ett val man gor vid check out, man valjer om man vill ha varan forpackad sa att ingen kan se vad det ar ... eller om det ar okay att skicka i orginal forpackning.

Sa har till jul ar man ju extra noga att se till att klicka pa "dold orginal forpackning".
 
Vilken fin luciadag och min dopdag 🥰. Började morgonen med att titta en stund på lucia från Kalmar slott 😊. Sen en lång dag i stallet; skrittade en kort sväng (och pulsade avslutningsvis lite granna på ridbanan) på bästa pållan som fick sitt PS of sweden-schabraak i lite för tidig julklapp 😁; kom ju på att det skulle matcha snyggt med glitter idag 😍. Sen i väntan på mysigt lussefirande i stallet med lite härlig luciashow 😍 och lussefika med äppleglögg av Brunneby (god!) passade jag på att julpynta boxen åt pållan 😊. Hemma hade älsklingen fixat middagen och så blev det en lussekatt till, till Bonde 😄😊. Hoppas ni med haft en fin dag! 🤗.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 101
· Visningar
30 896
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp