Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där blir vanligare och vanligare, tror jag. En del av mig tycker att det är bra eftersom det sparar på packmaterial, medan en annan del av mig tycker att det känns lite sådär att alla vet precis vad som finns i mitt paket... Min dator kom i bara sin datorlåda. DET kändes väldigt märkligt!Tur att sambon inte var hemma nu när posten lämnade av hans julklapp. Man hade bara satt på en adresslapp på lådan produkten kommer i, med bilder på vad som är i.
38 kr för EN lussekatt ?!?!Såg verkligen fram emot min lussekatt men den var tråkig och både lite degig och torr. Definitivt inte värt 38 spänn! Får se om jag kanske ska köpa en påse lussebullar i någon affär. Katten tyckte det var mycket gott så jag fick ta bort den och ryta. Inte för att hon hör. Selektiv dövhet.
Rekommendationer och tips?
Hua!!!Apropå manuell växellåda så slog det mig här om dagen att jag undrar när det inte kommer gå att ta körkort för manuell längre?
Det där blir vanligare och vanligare, tror jag. En del av mig tycker att det är bra eftersom det sparar på packmaterial, medan en annan del av mig tycker att det känns lite sådär att alla vet precis vad som finns i mitt paket... Min dator kom i bara sin datorlåda. DET kändes väldigt märkligt!
Här är en till som hatar automat.Äntligen en själsfrände i att leta manuell växellåda. Ingen jag berättar min mörka hemlighet för förstår mig. De är dock inte vanliga längre i denna DSG-lådornas tid. Kodiaq är ganska stor och otymplig (men ska man dra riktigt tungt så), kollat på Karoq?
Köp zkaladFinnz det något tråkigare o mera tidzkrävande än att zkala mandel?
Finnz det något tråkigare o mera tidzkrävande än att zkala mandel?
Det brukar bli både torrt on zmaklöztMandelmjöl/mandelspån?
Det gjorde min symaskin också, jag blev jätteförvånad!!Min dator kom i bara sin datorlåda. DET kändes väldigt märkligt!
Så länge som polisen har det som krav i antagningen så lär det nog bli kvar ett tag, tänker och hoppas jag.Apropå manuell växellåda så slog det mig här om dagen att jag undrar när det inte kommer gå att ta körkort för manuell längre?
Inte alls väldigt länge. När fossilbilarna är utfasade så finns bara elbilarnas automatväxlade fordon kvar. Men 10-15 år?Apropå manuell växellåda så slog det mig här om dagen att jag undrar när det inte kommer gå att ta körkort för manuell längre?