Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För lite smör på för mycket bröd. Nu har jag lovat bort mig imorgon: först två timmar arbete, sedan gym, sedan dagsljus med hunden på veckans enda "lediga" dag, sedan hemskolning med främling och son klockan två och till sist middag med vänner på kvällen.

Jag hade ju tänkt boka in mig på hotell nästa vecka men det finns inte en chans att jag orkar det.
Jag vill mest inte vakna, och därför kan jag inte sova... Det bådar ju gott. 😅
 
Sju arbetsdagar kvar till julledigt.
Hälften kvar av Musikhjälpen. Längtar till helgen när jag kan följa hela tiden.
Efter jobbet ska jag fixa håret. Har ingen aning om vilka slingor.
 
Gått och lagt mig igen, hundarna varit ute och sen fick de och katterna mat. Ska gå ner till hönsen om nån timme, första bara njuta lite att jag är ledig och oroa mig att de ringer om jag fått tjänsten jag sökt, eller inte. :(
 
I går gick jag och la mig 18:30, i dag blir det nog något liknande. Känner mig så himla sliten och trött :cautious:
Sprang 55 minuter på löpbandet i går, efter kände jag att det nog var ett misstag eftersom jag kände mig helt urlakad efter, men i dag är jag mycket tacksam över att jag tog mig tiden - all träningsvärk borta! Vilket betyder att det är lättare att slappna av lite.
 
Ska bege mig och köpa sista julklappen. Tror jag det blir, om jag inte kommer på något/någon mer i sista minut.🤔
Ska även köpa byxor som jag fått "beställning" på.
Borde inte ta så lång tid så jag är hemma om ett par timmar igen. Hoppas det inte är för mycket folk ute bara. :angel:
 
Årets bästa julklapp, fick precis besked att jag blev antagen till utbildningen i Art Direction i vår 🙏 Ville anta det, eftersom jag är yrkesverksam inom området men just den visuella kommunikationen är nya arbetsuppgifter för mig så jag blev ändå lite svettig och la lite extra tid på arbetsproverna förra veckan. Nu känns det jättekul, både att mina chefer gick med på att bekosta en större utbildning men att jag också var bra nog att komma med. Stått och stampat i arbetslivet i flera år och nu har det bara smällt till senaste året både med att jag börjar hitta vad jag verkligen älskar att göra, fått befordran, löneökning och nu utbildning. Mitt i bebisbubblan alltihop. Heja min arbetsgivare! Och mig!
 
Årets bästa julklapp, fick precis besked att jag blev antagen till utbildningen i Art Direction i vår 🙏 Ville anta det, eftersom jag är yrkesverksam inom området men just den visuella kommunikationen är nya arbetsuppgifter för mig så jag blev ändå lite svettig och la lite extra tid på arbetsproverna förra veckan. Nu känns det jättekul, både att mina chefer gick med på att bekosta en större utbildning men att jag också var bra nog att komma med. Stått och stampat i arbetslivet i flera år och nu har det bara smällt till senaste året både med att jag börjar hitta vad jag verkligen älskar att göra, fått befordran, löneökning och nu utbildning. Mitt i bebisbubblan alltihop. Heja min arbetsgivare! Och mig!
Grattis! Roligt! 😀
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
30 896
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp