Det gjorde jag förra året men flazkan ztår kvar i zkånehuzetJag använder arom, tycker det fungerar bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag förra året men flazkan ztår kvar i zkånehuzetJag använder arom, tycker det fungerar bra.
Men inte behövde du väl KASTA dem ? Är det ens alla mandelmusslerecept som innehåller bittermandel? Tror du inte att någon hade blivit glad för att få dem ?Bittermandeln var för gammal o hade tappat zmaken
Pekar det finns en rejäl hög med tråkigt papper här med.Sätter in papper i pärmar och lyssnar på P3.
Grattis! Roligt!Årets bästa julklapp, fick precis besked att jag blev antagen till utbildningen i Art Direction i vår Ville anta det, eftersom jag är yrkesverksam inom området men just den visuella kommunikationen är nya arbetsuppgifter för mig så jag blev ändå lite svettig och la lite extra tid på arbetsproverna förra veckan. Nu känns det jättekul, både att mina chefer gick med på att bekosta en större utbildning men att jag också var bra nog att komma med. Stått och stampat i arbetslivet i flera år och nu har det bara smällt till senaste året både med att jag börjar hitta vad jag verkligen älskar att göra, fått befordran, löneökning och nu utbildning. Mitt i bebisbubblan alltihop. Heja min arbetsgivare! Och mig!