Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ger man någon en lista på massa grejer, och ber hen signera och sedan diarieföra det, så är det något fuffens. Jag fick ingen förklaring öht på vad det var eller vad jag signerade.
På fråga fick jag svaret "Jag behöver att du gör det" ... så ja.
Skulle definitivt inte signera något jag inte fått klarhet i vad det är, särskilt som att det ska diarieföras.

Edit: det borde din chef veta att det kan komma att krävas en förklaring någon gång till ett sådant beslut.
 
Etablerar dominans genom att skicka ut ett argt mejl till mina närmsta kollegor med steg-för-stegförklaring om hur man kastar papper i en papperskorg och kastar soppåsen när den är full.

De är välkomna att ifrågasätta mig eller göra om det hela om de vågar. Vill de slippa leta efter kaffet imorgon bitti så låter de bli. :devil:
 
Mäh...Undra om eländet (tycker jag känner mig frisk) bara är lite envist så inte jag åkt på mer skit...Kändes av snyting i pannan och ja resten...Har ju jobb och julfirande inplanerat i helgen...🙃 skräp 😡 om det inte ger sig....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 182
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 440
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Tvättstugedrama
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp