Helgerån! Hädare! alebasterskallar!Kan vi snälla avsluta trenden att dränka sushi i majonnäs och rostad lök? Tack på förhand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helgerån! Hädare! alebasterskallar!Kan vi snälla avsluta trenden att dränka sushi i majonnäs och rostad lök? Tack på förhand!
Herregud!
Är det ens möjligt och vem i h-vete äter sånt??
Den tallriken hade jag skickat tillbaka in i köket.Tydligen tillräckligt många för att ha blivit standard på vissa restauranger. Beställde en vanlig sushi och fick en tallrik som smakade tunnbrödsrulle
Antagligen för att se att man inte simulerar. Innan jag utreddes fick jag en massa frågeformulär (det största hade 200 frågor), märkte ju att många frågor var samma men formulerade olika. Ibland svarade jag ja och ibland nej, för frågorna var ställda olika.Dagens läkarbesök var mycket lättare. Läkaren frågade exakt samma frågor som igår och jag svarade samma sak som igår. Förstår fortfarande inte varför de behövde göra exakt samma saker två gånger med exakt 24h mellan, det känns som lite slöseri med tid enligt mig
Den tallriken hade jag skickat tillbaka in i köket.
Kan vi snälla avsluta trenden att dränka sushi i majonnäs och rostad lök? Tack på förhand!
Det här är på nivå amerika där allt ska dränkas i kristyr a la cum shot
Det är bara hår och växer ut igen. Apropå eländet. Måste öppna salongen i helgen.Hmm, inte alls nöjd med resultatet av klippningen. Det blev verkligen alldeles för kort och ganska fult, men kan inte göra något åt det, så sitter och småmuttrar. Klockrent första världen problem.