Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens läkarbesök var mycket lättare. Läkaren frågade exakt samma frågor som igår och jag svarade samma sak som igår. Förstår fortfarande inte varför de behövde göra exakt samma saker två gånger med exakt 24h mellan, det känns som lite slöseri med tid enligt mig
Antagligen för att se att man inte simulerar. Innan jag utreddes fick jag en massa frågeformulär (det största hade 200 frågor), märkte ju att många frågor var samma men formulerade olika. Ibland svarade jag ja och ibland nej, för frågorna var ställda olika.
 
Har bakat en julklapp ikväll. Kanelänglar, som gör att det luktar ljuvligt i hela huset... :) I år både längtar jag till och stressar jag över min julledighet. Maken åker om en vecka och sedan är han iväg ända till den 9 januari. Som vanligt när jag är själv hemma får jag utmana min mörkrädsla... 😱 Men jag har MASSOR som jag kan hitta på när han är iväg, så tiden kommer nog att gå fort ändå.
 
Skräckbild


IMG_6201.jpeg

 
Hmm, inte alls nöjd med resultatet av klippningen. Det blev verkligen alldeles för kort och ganska fult, men kan inte göra något åt det, så sitter och småmuttrar. Klockrent första världen problem.
Det är bara hår och växer ut igen. Apropå eländet. Måste öppna salongen i helgen.
 
Har ägnat kvällen åt att kämpa med att sticka en häl men nu har jag gett upp. Blir nya tag imorgon och det går säkert bättre då för BÖR va ett enkelt problem. Jag får till hälen men den blir ut och in 😅 men är rätt trött i hjärnan så tror problemet främst sitter där. Nu är det Gränsbevakarna Australien innan det är dags tänka på sömn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 131
· Visningar
31 523
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 440
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp