Framme i domstolen och väntar på att rättegången ska dra igång. Blir nog bara halvdag. Synd eftersom jag är på övertid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Numer finns det också donuts med kladdig fyllning, alltså kladdig fyllning inuti ”ringen”. Min dotter tyckte det var en god uppfinning.
Ett sånt här spektakel typ (även om här var extra allt med helt täcke också).
Visa bifogad fil 134343
Oh, formen på Bear claws fick mig att minnas farmors anisbröd Undrar om det finns att köpa någonstans?Bade de har och ringar med hal ar doughnuts (donuts) Mina favorit donuts ar Bear Claws ... ingen tjafsig sylt. Vi har ocksa donut holes, som ursprungligen gjordes av degen som togs ut for halet, men som numera saljs i massor utan att vara beslaktade till de storre bakverken.
Visa bifogad fil 134341
Det kallas tråkiga vuxenpoäng. Det är sjukt surt! Det är jvligt jobbigt o vara vuxen o ta ansvar.Varför måste man vara vuxen? Kan ingen bara komma och fixa allt sånt här åt en?
Är det tumme upp för ont i magenÄtit mat och fått ont i magen
Äh, jag är bara lite uppgiven över skitenÄr det tumme upp för ont i magen
Jag har också ont i magen och mår lite illa det är inte roligtÄh, jag är bara lite uppgiven över skiten
Numer finns det också donuts med kladdig fyllning, alltså kladdig fyllning inuti ”ringen”. Min dotter tyckte det var en god uppfinning.
Ett sånt här spektakel typ (även om här var extra allt med helt täcke också).
Visa bifogad fil 134343