Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kim yon uns dotter har fått titeln General morgonstjärna. Det låter som en my little pony.
1702644391382.png
 
Det kallas tråkiga vuxenpoäng. Det är sjukt surt! Det är jvligt jobbigt o vara vuxen o ta ansvar.
Men
Det har sina poänger att vara vuxen med. Lite får man göra som man vill. 😜 När allt det tråkiga är gjort…så får man göra vad man vill. Ingen bestämmer över en. Som idag, för min del. Det tråkiga är gjort…o nu kan jag spela resten av dagen (dvs fri skärmtid) 😁
Tråkiga vuxenpoäng borde väl ge x2 så många vuxenpoäng då? :idea:

Eller hela grejen kanske är att allt som ger vuxenpoäng är tråkigt?
Jag är ju fortfarande ganska ny på det här med vuxenpoäng, det kanske märks 😁

Men jag tänker att det finns ju roliga vuxen-saker som att äta glass och kakor till lunch och sen finns det tråkiga vuxen-saker som att ringa viktiga samtal.
Då borde ju de tråkiga sakerna ge fler vuxenpoäng, eller tänker jag fel? 🤪
 
Tråkiga vuxenpoäng borde väl ge x2 så många vuxenpoäng då? :idea:

Eller hela grejen kanske är att allt som ger vuxenpoäng är tråkigt?
Jag är ju fortfarande ganska ny på det här med vuxenpoäng, det kanske märks 😁

Men jag tänker att det finns ju roliga vuxen-saker som att äta glass och kakor till lunch och sen finns det tråkiga vuxen-saker som att ringa viktiga samtal.
Då borde ju de tråkiga sakerna ge fler vuxenpoäng, eller tänker jag fel? 🤪
Den vinkeln har jag inte tänkt på. Men ja, självklart! Tråkiga vuxenpoäng ger dubbelt värde! Vissa tex kanske ger x3 med.
 
Den vinkeln har jag inte tänkt på. Men ja, självklart! Tråkiga vuxenpoäng ger dubbelt värde! Vissa tex kanske ger x3 med.
Då vinner man ju, det är ju något roligt vilket absolut inte accepteras som vuxen - därmed är det bara låga tråkiga poäng så att man aldrig kommer någon vart.
Typ, deklarera - grattis, du har spenderat två timmar på detta, här får du hela ... 1 poäng för detta! :up::meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
31 787
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp