Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit typ tre olika magmediciner och har nu släpat mig till klassikern:

IMG_5594.jpeg



Nu blir det löjrom!!!! :D
 
Försöker komma på en present till arbetslaget, eller ja vårt julklappsbyte på torsdag

Åh det där påminner mig om när vi hade julklappsbyte på gamla jobbet (hemtjänsten). Köpte en sån där fin kaffeburk i vitt trä och svart text, tänkte att ALLA är ju kaffedrickare utom EN och där måste ju inte julklappen hamna....Jodå visst gjorde den det så den kollegan och en annan kom fram till mig och fråga om det är okej att de byter julklapp? Den äldre kollegan blev förtjust i den och behövde/skulle byta kaffeburk hemma 😄.
 
Världens bästaste sambo gav mig en för tidig julklapp. Jag fryser som satan i det här huset hela tiden. Och nu är jag sjuk också. I natt hade jag varm pyjamas, raggsockor, två täcken, två tjocka filtar och frös så jag skakade och inte kunde sova. Idag fick jag jordens gosigaste elfilt. ❤️😍
Sa att jag ska skaffa en långsladdvinda och ha på mig den här på hundrastningar också. 😍😅
 
Sitter i soffan. Har precis köpt en nysläppt expansion till ett spel jag spelar löjligt mycket. Så nu ska jag ordna en kopp te, leta fram något gott att äta och spela lite :D Den har fått bra recensioner iaf så troligen blir det hur bra som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
31 928
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp