Två timmar? Hur svår deklaration har du?Typ, deklarera - grattis, du har spenderat två timmar på detta, här får du hela ... 1 poäng för detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två timmar? Hur svår deklaration har du?Typ, deklarera - grattis, du har spenderat två timmar på detta, här får du hela ... 1 poäng för detta!
Går man i barndom då?Håller helt med om det! Men kan man förlora vuxenpoäng?
Jag vet inte, därför jag frågarGår man i barndom då?
Klart man ska vinna! Vad är det annars för kul o leva?Då vinner man ju, det är ju något roligt vilket absolut inte accepteras som vuxen - därmed är det bara låga tråkiga poäng så att man aldrig kommer någon vart.
Typ, deklarera - grattis, du har spenderat två timmar på detta, här får du hela ... 1 poäng för detta!
Exakt.Absolut inte!
Oh yes! Löjligt roligt.Exkat.
Sånt som hoppa i vattenpölar ger till och med extra poäng!
❤❤Då har man ångest och gråtit floder. En vän till mig har gått bort. En oerhört fin vän. Livet är så orättvist.
Försöker komma på en present till arbetslaget, eller ja vårt julklappsbyte på torsdag
Har har vi Mac Daddy's Donuts pa huvudgatan. Dar kan man ha "anything" inne i bakverken och lika sa mycket "anything" utapa. De bakar dem dar och da, och de smakar verkligen helt fantastiskt.
Visa bifogad fil 134374
Vilket spel?Sitter i soffan. Har precis köpt en nysläppt expansion till ett spel jag spelar löjligt mycket. Så nu ska jag ordna en kopp te, leta fram något gott att äta och spela lite Den har fått bra recensioner iaf så troligen blir det hur bra som helst.