15 min att bli klar@dobbis varför en förvåning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
15 min att bli klar@dobbis varför en förvåning?
Ja klä på sig ge kissar mat lägga ner frukost och matlåda i väskan gå på toa och borste tänder. Hur lång tid ska det lilla ta? Förlåt men klockan fem på morgonen sover jag gärna så länge jag kan. Skulle jag åka hemifrån vid sju kanske jag skulle ägna mer tid men vet inte vad jag skulle fördriva tiden med.15 min att bli klar
jag tycker det är rätt så roligtTittar på bilannonzer, finnz inget tråkigare
Fruktansvärt tråkigt!Tittar på bilannonzer, finnz inget tråkigare
Tittar på bilannonzer, finnz inget tråkigare
Ja, köpa bil måste vara något av det tråkigaste och riskfyllda som finns, som ändå måste göras emellanåt. Bävar för nästa gång, men just nu finns inte ekonomi så det är bara att hoppas på långt liv för existerande bilen.
Kanon! skoda kodiaq ,manuell,benzin,drag, zå tor motor zom möjligt, mazza lulllull (zå jaf har något att bli förbannad på ) google map gpz, helzt halvzkin, vi börjar där - Go for it!jag tycker det är rätt så roligt
årsmodell, område, pris bild?Kanon! skoda kodiaq ,manuell,benzin,drag, zå tor motor zom möjligt, mazza lulllull (zå jaf har något att bli förbannad på ) google map gpz, helzt halvzkin, vi börjar där - Go for it!
Edit: inte röd,grön,vit eller orange
finnz inte äldre än 2018 och den zka ha gått minzt 35oo mil. zpelar ingen roll o gärna mellan zkåne o örebro typ, helzt inte i göteborg, inkl din ztadårsmodell, område, pris bild?
Ps. ztår den på någon av dom rikztäckande firmorna zå kan det vara var zom helzt i landet, är den 100% rätt zå kan den gå med biltranportårsmodell, område, pris bild?
Kanon! skoda kodiaq ,manuell,benzin,drag, zå tor motor zom möjligt, mazza lulllull (zå jaf har något att bli förbannad på ) google map gpz, helzt halvzkin, vi börjar där - Go for it!
Edit: inte röd,grön,vit eller orange
Nej tack, znikmodell o zjukt obekväm att zitta i o för liten, kör en Ford Kuga nu med gott om utrymme och en bilbur mm zom måzte få platzÄntligen en själsfrände i att leta manuell växellåda. Ingen jag berättar min mörka hemlighet för förstår mig. De är dock inte vanliga längre i denna DSG-lådornas tid. Kodiaq är ganska stor och otymplig (men ska man dra riktigt tungt så), kollat på Karoq?