Dags att gå upp! Hade gärna fortsatt sova i åtminstone ett par timmar till. På lördag kan det önskemålet uppfyllas så det är iaf ganska snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger godmorgon jag...Jag kom just hem fran grannen och ett glas vin. Mycket skratt, precis vad doktorn ordinerade! Nu lockar sangen, sa "natti, natti" allihopa.
God morgon! ️Jag säger godmorgon jag...
Det finns ingen som kan vara barnvakt under själva begravningen?Kan inte bestämma mig om hur jag ska göra med sonen imorgon. Skolan mailade om att de har lika ont om personal imorgon också, vilket innebär att det inte finns någon resurs för honom = han känner sig otrygg. Situationen i skolan är just nu skakig ändå och det är lite av en kamp att få honom dit överhuvudtaget, så att han ska vara där och känna sig otrygg är inte en optimal situation alls...
Samtidigt så är det inte optimalt att han följer med på begravningen, eftersom han redan brottas med ångest och rädsla för att jag ska försvinna, efter att vi förlorat så många i år (människor och djur). Så... blä. Dilemman!
-10 lite söderut. Men nu blir det sommarvärmen...God morgon! ️
Varmt här idag, bara -9
Dessvärre inte, den enda barnvakten jag har ska också på begravningen.Det finns ingen som kan vara barnvakt under själva begravningen?
Beror på priset tänker jag, personligen hade jag hellre köpt en bil som inte behöver en massa grejer direkt om möjligt.Hittat en bil som verkar bra. Men den behöver nya bromsar och belägg och service.. hmm är det värt det undrar jag. Eller ska jag vänta på en annan bil?
Nä jag tänker samma. Och man vet aldrig, det kanske är mer som är fel.. Den kostar 85k, ganska billigt för en hybrid. Det är en stor firma som säljer.Beror på priset tänker jag, personligen hade jag hellre köpt en bil som inte behöver en massa grejer direkt om möjligt.
Jahap, spänningen avtog rätt snabbt. Visade sig att det var ena katten som var uttråkad alla fall. Hon gick tillbaka sedan och rev ner alltSåg precis ljusslingan samt granslingan i trappen röra sig väldigt mycket upp och ner Det är ingen i trappen. Katterna sover, en i mitt knä och en i sängen. Dottern sover, killarna är hos sin pappa och sambon sitter vid datorn.