Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft polisen här ikväll. De kan inte göra mycket men killen det handlar om.har haft rapporter från många senaste 2 veckorna. Polisen knackade dörr i måndag och gav honom.en varning. Därför han var här och hotade mig ikväll.

Han ville veta om.det var jag eller någon av mina vänner som.ringt polisen (vilket drt var, en av mina vänner).

Jag vägrade ge honom.namnet och då.hotade han att det kommer ge konsekvenser och att jag från nu borde se mig om över axeln i framtiden. Plus hotade att min hund skulle sluta i 2 delar
 
Så himla vackert här idag! Jag är helt 😍!
Stallpersonal som kämpar i kylan är väl inte lika road stackaren.. 🥶
6BFDAC45-95C4-4529-83F6-016F542D65C7.webp
 
Vill tillägga att jag har support. Min granne kom ut och hörde det hels och av-ledde honom att gå.hem. dom har även erbjudit mig och hunden att sova hos dom.i natt.

Samma med 2 till.olika har erbjudit. Jag är ok nu. Polisen sa att om.du tror han.är tillbaka i natt för att sabboter typ.bildäck eller nåt, ring (motsvarande) 112. Men vi är på andra sidan ön och tar minst 20-30 min.
Och sen ring grannen.. yep... 01.30 här nu... sover inte än.

Kunde sagt ja till erbjudande att sova borta men jag tror inte han kommer tillbaka i natt. I så fall skäller hunden och jag har ett baseballträ bredvid mig
 
Jag har haft polisen här ikväll. De kan inte göra mycket men killen det handlar om.har haft rapporter från många senaste 2 veckorna. Polisen knackade dörr i måndag och gav honom.en varning. Därför han var här och hotade mig ikväll.

Han ville veta om.det var jag eller någon av mina vänner som.ringt polisen (vilket drt var, en av mina vänner).

Jag vägrade ge honom.namnet och då.hotade han att det kommer ge konsekvenser och att jag från nu borde se mig om över axeln i framtiden. Plus hotade att min hund skulle sluta i 2 delar
Bra att du gjort det. Är han känd för att ta till våld? Är han bofast där?
 
Värmt tomatsoppa. Passar bra i kylan och äter lite knäckebröd till. Megaragoset har fått mat men tycker i vanlig ordning inte att det var tillräckligt mycket.
 
Ombudet kanske har fullt på hyllorna och inte kan scanna in att det har anlänt än.
Möjligt, men då får de nog städa undan lite grann. Paketet har fortfarande inte checkats in hos ombud. Det står fortfarande att den finns - sedan kl 8 i morse - hos ortens distributionscentral. Enligt Postnord ska den här typen av försändelse komma fram på 2 vardagar, så det börjar brinna i knutarna.
 
Möjligt, men då får de nog städa undan lite grann. Paketet har fortfarande inte checkats in hos ombud. Det står fortfarande att den finns - sedan kl 8 i morse - hos ortens distributionscentral. Enligt Postnord ska den här typen av försändelse komma fram på 2 vardagar, så det börjar brinna i knutarna.
Det hjälpte att gnälla... ;) Nästan precis när jag skrev detta checkades paketet in hos ombudet.... :D
 
Möjligt, men då får de nog städa undan lite grann. Paketet har fortfarande inte checkats in hos ombud. Det står fortfarande att den finns - sedan kl 8 i morse - hos ortens distributionscentral. Enligt Postnord ska den här typen av försändelse komma fram på 2 vardagar, så det börjar brinna i knutarna.
Ibland glömmer de en vagn med paket eller att det helt enkelt inte får plats fler vagnar på lastbilen
Då brukar det komma en extra leverans på eftermiddagen
 
Ujuj, nu är det eländigt här hemma. Jag som bara orkar vara uppe max 15-30 min åt gången. Sambon som typ är kroniskt förkyld såhär års, och nu verkar vara på väg in i en dipp (dvs bli sjuk) - det blir ju inte bättre av inte helt friska kollegor eller det faktum att det är kallt på jobbet (att bli nedkyld tar ju på krafterna när en är lite småkrasslig..). Så himla trötta och skruttiga!!
 
Mmmm! Min rösbetskvass blev helt galet god och med lite lite rörlighet/minibubblor den här gången. Även kefiren blir väldigt god. Mild och med jämn konsistens.

Jag undrar om det är för att jag flyttat från mögel som fermenteringarna tar sig så mycket bättre? Hur som helst härligt.

För övrigt nystädat, brasa och ljudbok. Samt katt. Alltid katt. :heart Jag lyckades förresten få tag på hyacinter, men de är jättesmå. Hoppas de hinner gå i blom innan jul!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 757
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 990
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp