Ska strax åka till stallet!
Det kommer bli så fint att andas in lite hästdoft igen.
Det kommer bli så fint att andas in lite hästdoft igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart! Jag känner mig nästan som en fånge inne i stan, skulle gärna bo närmare naturen men orkar inte flytta.Kan konstatera att en del saker är bra ändå. Som att jag nu går kvällspromenader här istället för i direkt stadsmiljö.
Visa bifogad fil 133593
Det är verkligen jobbigt att flytta. Jag har gått lite i mitt gamla område efter att jag flyttade (bor väldigt nära fortfarande) och känner varje gång jag är där hur energin försvinner. Och varje gång jag hälsar på min mor, som bor mer centralt, så känner jag hur mitt humör blir sämre och jag får nästan dåligt samvete av hur otrevlig jag kan vara mot henne. Men jag fungerar verkligen inte i stadsmiljö.Underbart! Jag känner mig nästan som en fånge inne i stan, skulle gärna bo närmare naturen men orkar inte flytta.
JappLycka är att släppa ut hundarna på en morgonkiss, ge dem och katterna mat och sedan krypa ner under dubbla täcken tillsammans med katterna när andra åker till jobbet och det är -20 ute.
Kan du sova hos någon kompis?Någon vaken? Kl är 00.30 här. Kan inte sova. Har blivit hotad ikväll samt han hotade att min hund skulle "end up in 2 pieces".
Sambon reste iväg i morse flr en veckas "boys trip" och dum som.jag var gjorde jag mitt pepp inlägg på fb publikt. (Dom reser iväg för en. golfturnering för andra året i rad de har kvalat till final")
Du har polisanmält hoppas jag? Var rädd om dig!Någon vaken? Kl är 00.30 här. Kan inte sova. Har blivit hotad ikväll samt han hotade att min hund skulle "end up in 2 pieces".
Sambon reste iväg i morse flr en veckas "boys trip" och dum som.jag var gjorde jag mitt pepp inlägg på fb publikt. (Dom reser iväg för en. golfturnering för andra året i rad de har kvalat till final")
Finns det någon hjälp för dig eller lever du för isolerat?Någon vaken? Kl är 00.30 här. Kan inte sova. Har blivit hotad ikväll samt han hotade att min hund skulle "end up in 2 pieces".