Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte förgården, det är helvetet enligt dottern som jobbar där. Men bra motivator till att fundera på vad man vill göra med sitt liv.Att jobba på kundtjänsten hos PostNord i december och särskilt runt jul måste vara helvetets förgård.
Jag har jobbat morgon shiftet, utrattat ett par arenden at jobbet, korde ivag for att leta efter ett par cargo pants till Maken, men var sa trott att det inte kandes sakert att kore lite langre till en annan affarskedja som alltid har cargo's sa inte hittade jag nagra inte.
Nar jag kom hem gjorde Maken tea till mig medan jag ringde och bestallde en "Swedish Christmas Ham". Det blir en 6 kilos manga, manga skinkskivor i frysen och Massor av skicka for pytt i panna!
Nu ar det dags for en power nap sa jag kan jobba i eftermiddag.
Idag har jag nästan gjort en ledig dag a la @LadyCovergirl
Knappt suttit ner sedan frukosten var uppäten, fått massor av saker gjorda!
Men nu väntar jag på att pastan ska bli klar så att jag får maaaaaat
Efter jag har ätit ska jag inte göra många mer knop idag
Mözzen zom klättrar i dom`?Såg precis ljusslingan samt granslingan i trappen röra sig väldigt mycket upp och ner Det är ingen i trappen. Katterna sover, en i mitt knä och en i sängen. Dottern sover, killarna är hos sin pappa och sambon sitter vid datorn.