Nahe inget svettande, lätt feber trots febernedsättande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en polygrip i köket. Oumbärlig@Hoarfrost Nästa gång test polygrip om du kan få tag i det. Inte testat på julmust men sambon öppna ett glögg åt sig själv och en syrup flaska åt mig, där satt benhårt.
det ser för jäkligt ut. På riktigt. Händerna är helt svartbruna fläckliga.Varför kan man inte jobba så?
Händerna fixar till sig. Alternativt imorgon besöker du en riktig byggbutik och frågar dem om de har nått mirakel medel.Ingen magi under natten har hjälpt mina händer. Men mycket nöjd med mitt bygge! Hällde i vatten igårkväll o imorse inte en isbit i vattnet i hagen.
Resten av dagen ska jag väl skrubba händer…
Hade min chefs far hört dig hade han sagt att vi är på jobbet för att arbeta inte vara vackra...det ser för jäkligt ut. På riktigt. Händerna är helt svartbruna fläckliga.
Men vad jobbar du om utseende på händerna är så viktigt?det ser för jäkligt ut. På riktigt. Händerna är helt svartbruna fläckliga.
Ja precis. Det skall synas att man gjort nånting med...Men vad jobbar du om utseende på händerna är så viktigt?
Jag var en period ofta lite blå här och där alltså efter blåspray det tar ett par dagar innan det försvinner