Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har suttit en god stund med min mannagrynsgröt utan att ha haft lust att börja äta. Nu är den nog kall, eller i alla fall fesjonken, så antar jag borde ta tag i ätandet.

Surar över att mitt glas med loka låter, la en linjal över glaset och det slutade låta, det låter alltid, sjukt störigt. Men fint glas och trevligt att dricka ur annars.

Fryser också lite, så kallt ute så kallt inne. Tror jag drar om mig en filt. Funderar på att spela Nintendo kanske. Har inget vettigt för mig i dag annars. Bara ta det lugnt, vilket är skönt. I morgon är jag ledig igen. Vilket i och för sig är lite tråkigt, ångrar det lite, men kan ju inte kliva till jobbet istället.
 
Gör saker i lägenheten väldigt långsamt. Har satt upp en gardinstång i hallen och hängt upp gardiner. Det drar där så det blir bra. Sen kan jag hänga myggardin, vägghållaren har plats för en skena till.

Hyresvärden är på väg så vi ska skriva avtal. Borde panikröja det sista men det får vara som det är.
 
Den tiden ska jag gå upp imorgon också - och det är INTE sovmorgon :cautious:
Det är en halvtimme innan jag brukar gå upp när jag jobbar ju!!! :arghh:

Sovmorgon är inte före 09.30 - så det så :rage:

TUR att du och jag inte är sambos kan jag konstatera :laugh: :heart

Kan vara hålla med! När jag jobbar så kickar arbetstelefonen in 09.00. Det tycker jag är tidigt! Dock behöver jag inte vara på kontor 09 men bra om jag är iaf vaken ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 125
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 955
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp