Nej jag hade fläcktyfusJa precis. Det skall synas att man gjort nånting med...
Du var smurf. Det blir jag med på jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag hade fläcktyfusJa precis. Det skall synas att man gjort nånting med...
Du var smurf. Det blir jag med på jobbet.
Det brukar jag säga också.Nej jag hade fläcktyfus
Igår var det tjänstgöring i den gröna myndigheten så idag var veckans enda sovmorgon. Men att vakna vid 0730, kan det verkligen räknas som sovmorgon? Tveksamt. Men jag har sovit och nu är det morgon så…
sant! men om jag nu ska representera min arbetsgivare i forum där det ingår 100 tals andra representanter så behöver jag nog se ren utHade min chefs far hört dig hade han sagt att vi är på jobbet för att arbeta inte vara vackra...
Du får starta en chic handsktrend! Allt utom spets kan funka.sant! men om jag nu ska representera min arbetsgivare i forum där det ingår 100 tals andra representanter så behöver jag nog se ren ut
Det är kallt säg att du fryser och ha handskar på digsant! men om jag nu ska representera min arbetsgivare i forum där det ingår 100 tals andra representanter så behöver jag nog se ren ut
Den tiden ska jag gå upp imorgon också - och det är INTE sovmorgonSkönt att jag har sovmorgon imorgon, behöver inte gå upp förrän lite efter 6.30
Den tiden ska jag gå upp imorgon också - och det är INTE sovmorgon
Det är en halvtimme innan jag brukar gå upp när jag jobbar ju!!!
Sovmorgon är inte före 09.30 - så det så
TUR att du och jag inte är sambos kan jag konstatera
Och jag tycker att jag har haft en ledig förmiddag om jag inte behöver åka till jobbet förens 9 Tur att vi är olika och har olika jobb, annars skulle världen vara tråkig.Kan vara hålla med! När jag jobbar så kickar arbetstelefonen in 09.00. Det tycker jag är tidigt! Dock behöver jag oftast inte vara på kontor 09 men bra om man är iaf vaken