Jag har bjudit in lite folk på adventsfika.
Vaknade nyss och sitter nu och äter frukost. Ska innan 15.30 hinna städa, advenstspynta samt köpa blommor. Samt duscha och klä på mig. Borde nog sätta igång
Oh jösses, stressa inte ihjäl dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bjudit in lite folk på adventsfika.
Vaknade nyss och sitter nu och äter frukost. Ska innan 15.30 hinna städa, advenstspynta samt köpa blommor. Samt duscha och klä på mig. Borde nog sätta igång
Oh jösses, stressa inte ihjäl dig!
Den tiden ska jag gå upp imorgon också - och det är INTE sovmorgon
Det är en halvtimme innan jag brukar gå upp när jag jobbar ju!!!
Sovmorgon är inte före 09.30 - så det så
TUR att du och jag inte är sambos kan jag konstatera
Nä det tror jag inte. Besök typ colorama eller kbygg eller xlbygg så har nog de nått.Tack för alla tips med händerna! Sandpapper var ingen hit alltså.... Nu äter jag pepparkakor istället..
köpte hyacinter med svag doft.... Hur hittar man de med vanlig doft?Firar in advent med tända ljus, lukten av hyacinter (mängder av dom..) och varm choklad med chili.
Jag köpte tre på Coop som luktade mycket, sedan köpte jag sex till på Plantagen som luktar lika mycket. Doften av hyacint riktigt slår emot mig när jag öppnar dörren till lägenheten.köpte hyacinter med svag doft.... Hur hittar man de med vanlig doft?
Låter härligt! Jag tål inte hyacinter men älskar doften! Har planterat en hel hög ute i trädgården.Jag köpte tre på Coop som luktade mycket, sedan köpte jag sex till på Plantagen som luktar lika mycket. Doften av hyacint riktigt slår emot mig när jag öppnar dörren till lägenheten.
Är underbart! Luktar så fräscht och juligt.Låter härligt! Jag tål inte hyacinter men älskar doften! Har planterat en hel hög ute i trädgården.
Väntar på risgrynsgröt ! Sitter i soffhörnet efter ett varmbad. Morgonrock och fårskinnstofflor, tänt ljus och brasa. Lite störigt bara att jag måste ge mig ut om en timme och hämta in hästarna...