Hittade i princip allt jag behövde. Skönt med sådana shoppingturer!
Nu är jag på gymmet.
Nu är jag på gymmet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IKEA blev typ skittråkigt sedan de i princip bara började sälja sitt eget märke och valde bort de "riktiga" svenska.
Sov nästan inget inatt och försöker överleva dagen. Tänkte slänga ihop köttbullar och makaroner till lunch men nyttiga jag köpte bönpasta och ketchup utan socker JAMEN DET FINNS JU INGET LJUS I LIVET!
Som jag härom dagen till sambon:Sov nästan inget inatt och försöker överleva dagen. Tänkte slänga ihop köttbullar och makaroner till lunch men nyttiga jag köpte bönpasta och ketchup utan socker JAMEN DET FINNS JU INGET LJUS I LIVET!
Så klok hen ser ut!Att min dator avlidit har gett en lite påtvingad vila från en del saker. Det var ändå rätt bra tajming på så sätt.
Jag tog lite lugn egentid för att tanka energi efter hästräningar. Så jag har chillat med min häst, stallkatten, ett föl och 27-åriga minishettisen. Vad djur är läkande! Nu sitter jag och myser i sadelkammaren innan jag ska släpa mig hem.
Sambo har utlovat god höstgryta.
Han är så göllig min lille pys:
Visa bifogad fil 132619
Vad är han för häst? Och vad gör ni?Att min dator avlidit har gett en lite påtvingad vila från en del saker. Det var ändå rätt bra tajming på så sätt.
Jag tog lite lugn egentid för att tanka energi efter hästräningar. Så jag har chillat med min häst, stallkatten, ett föl och 27-åriga minishettisen. Vad djur är läkande! Nu sitter jag och myser i sadelkammaren innan jag ska släpa mig hem.
Visa bifogad fil 132619
En fux med skiftnyckel i pannan har jag också haft.Att min dator avlidit har gett en lite påtvingad vila från en del saker. Det var ändå rätt bra tajming på så sätt.
Visa bifogad fil 132619
Ja, han börjar bli det. Han kom till mig som en missförstådd och arg 4-åring med en värld att upptäcka. Fint att se hur han ändrats genom åren. Till en klokare, lugnare och nöjdare individ som bjuder in till kommunikation.Så klok hen ser ut!
Och mystid i stallet är bästa sättet att spendera tid på.