Jag ar djupt besviken efter mitt besok pa IKEA. Jag aker dit for mat grejor, i dag har de inte alls sa mycket langre. Lingonsylt, men det finns pa vissa andra affarer ocksa. Senap, men det finns mycket bra och god senap som ar mycket liknande den Svenska. Och sedan ... ar det i det narmaste slut pa grejor jag tankt kopa.
Jag hittade ingen kaviar, inga damsugare, inget hart brod annat an de sma runda skivorna, (Siljans finns dock i varannan affar i Oregon) roda ljus ar slut innan de kommer ... IKEA ar verkligen ingen "hit" langre.
Och ont i halsen har jag efter dagens aventyr ocksa ... men det var nog vantat.
Jag var sur enough for att inte stanna vid Cosco pa hemvagen, det ar dock lungt da vi aker forbi Cosco flera ganger under helgen, sa lammet kan bli inhandlat ... eller sa aker jag till slaktaren "The Meating Place" varldens basta slakteri och butik med massor av godis.
Jag hittade ingen kaviar, inga damsugare, inget hart brod annat an de sma runda skivorna, (Siljans finns dock i varannan affar i Oregon) roda ljus ar slut innan de kommer ... IKEA ar verkligen ingen "hit" langre.
Och ont i halsen har jag efter dagens aventyr ocksa ... men det var nog vantat.
Jag var sur enough for att inte stanna vid Cosco pa hemvagen, det ar dock lungt da vi aker forbi Cosco flera ganger under helgen, sa lammet kan bli inhandlat ... eller sa aker jag till slaktaren "The Meating Place" varldens basta slakteri och butik med massor av godis.