Inte när jag körde mot Västerås. 50 på motorvägen få som körde om. Och nu har det visst varit olycka på 515 också (gamla E18).Vansinnigt halt! Och folk kör som att det vore sommarväglag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte när jag körde mot Västerås. 50 på motorvägen få som körde om. Och nu har det visst varit olycka på 515 också (gamla E18).Vansinnigt halt! Och folk kör som att det vore sommarväglag.
Passerade den på hummelstavägen, men trots dubbla ambulanser, dubbla brandbilar och poliser så hann vi bara passera olyckan innan det kom folk bakifrån och brände om i hög hastighet.Inte när jag körde mot Västerås. 50 på motorvägen få som körde om. Och nu har det visst varit olycka på 515 också (gamla E18).
Suck. Stressade idioter som fått panik av att de tappade 2 min eller nåt på omledningen.Passerade den på hummelstavägen, men trots dubbla ambulanser, dubbla brandbilar och poliser så hann vi bara passera olyckan innan det kom folk bakifrån och brände om i hög hastighet.
Det stod både lastbil och ett par personbilar där son ev kunnat vara inblandade, lite oklart hur allvarligt det var. Förhoppningsvis var ingen allvarligt skadad iallafall.Suck. Stressade idioter som fått panik av att de tappade 2 min eller nåt på omledningen.
Jag blev 5 min sen trots att jag åkte typ en kvart innan jag borde behövt för att vara i tid.
Men jag har nig aldrig sett det gå så sakta på motorvägen pga halka faktiskt.
Det var någon enstaka som körde om, men inte ens de tryckte på i motovägsfart. Tack och lov.
Var dt lastbil i den på Hummelstavägen också?
Båda olyckorna på E18 var lastbilar läste jag, hade fullt upp med att köra så tittade inte ens mot olyckanDet stod både lastbil och ett par personbilar där son ev kunnat vara inblandade, lite oklart hur allvarligt det var. Förhoppningsvis var ingen allvarligt skadad iallafall.
Vad hände med att använda insidan av skallen lixom!!Vansinnigt halt! Och folk kör som att det vore sommarväglag.
I snövädret igår låg jag i 95 på e4an, blev omkörd av en polisbil...Vad hände med att använda insidan av skallen lixom!!
I snövädret igår låg jag i 95 på e4an, blev omkörd av en polisbil...