Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passerade den på hummelstavägen, men trots dubbla ambulanser, dubbla brandbilar och poliser så hann vi bara passera olyckan innan det kom folk bakifrån och brände om i hög hastighet. 😫
Suck. Stressade idioter som fått panik av att de tappade 2 min eller nåt på omledningen.
Jag blev 5 min sen trots att jag åkte typ en kvart innan jag borde behövt för att vara i tid.
Men jag har nig aldrig sett det gå så sakta på motorvägen pga halka faktiskt.
Det var någon enstaka som körde om, men inte ens de tryckte på i motovägsfart. Tack och lov.

Var dt lastbil i den på Hummelstavägen också?
 
Suck. Stressade idioter som fått panik av att de tappade 2 min eller nåt på omledningen.
Jag blev 5 min sen trots att jag åkte typ en kvart innan jag borde behövt för att vara i tid.
Men jag har nig aldrig sett det gå så sakta på motorvägen pga halka faktiskt.
Det var någon enstaka som körde om, men inte ens de tryckte på i motovägsfart. Tack och lov.

Var dt lastbil i den på Hummelstavägen också?
Det stod både lastbil och ett par personbilar där son ev kunnat vara inblandade, lite oklart hur allvarligt det var. Förhoppningsvis var ingen allvarligt skadad iallafall.
 
Är inloggad på jobbdatorn, men känner väldigt låg motivation att göra något vettigt. Har haft ett möte och ”borde” väl ta tag i ett par e-postmeddelanden som ligger och skvalpar, men det går trögt…. Vill hellre gå ut, solen skiner! Får gå ut på lunchen sen.
 
Bra väder för fönstertvätt; men överangagerar mig inte- katterna fläckar snart ner igen 😅. Snart bara kvar att hänga upp julgardinerna fast köksfönstret får vänta till sambon är hemma; knöligt att göra själv när köksfönstret är så stort 😍 och så ska vi fixa upphängning så alla fyra ampeliljor kommer upp där; ena cyklamen höll jag vid liv en månad (råkade vattna för mycket) den andra får flytta upp på kylskåpet med murgrönorna 😊.
 
Det bästa idag
 

Bifogade filer

  • 20231123_105619.jpg
    20231123_105619.jpg
    228,7 KB · Visningar: 67
Ligger i sängen och preppar inför att åka ut till Hallebus på nya stallet. Ska bli spännande att se hur han klarat första natten och dagen.

Kommer köpa morötter först och bara mysa. Men innan dess kollar häst på youtube och käkar små citrus 🍊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 046
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 870
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp