R
Raderad medlem 68338
Ja, det var nog främst då faktiskt. Det har alltså ändrats?
Ja det har det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var nog främst då faktiskt. Det har alltså ändrats?
Man blir så sugen på att flytta till ditt hus av dina inlägg om det.Jag fick blommor av grannarna!
De skulle äta hummer ikväll och tyckte synd om mig som inte kunde vara med!
Visa bifogad fil 132564
Man blir så sugen på att flytta till ditt hus av dina inlägg om det.
Låter underbart!Du hade ÄLSKAT det! Så mkt konstnärer och bohemer. Grannen som hade bjudning ikväll har en stor våning som är som ett gigantiskt bibliotek. Dessutom massa modern konst överallt!
Låter underbart!
Mina närmsta grannar är knarklangare och som det verkar på polisen som var här pedofil. Inte lika trevligt.
Ja, och två hedersmord i området senaste året.Haha oj hjälp!
Jag har iofs en granne som verkligen gillar gräs men drugdealers har jag nog undvikit Bra att polisen har koll på pedofil-grejen den känns ju onekligen inte ok
Såg väldigt mycket blåljus på e4 när vi kom ut ur storvreta så vi tog vägen över gamlis hem. Lite moddigt men ingen annan trafik att ta hänsyn till
Här är det ingen nederbörd längre, men om det fryser i natt kommer det vara is överallt imorgon.Jag tror att det övergått till ösregn här nu. Piskar mot fönstren.
Nu skall en förälder vara med på lektionerna. Helt jävla sanslöst.Sitter och ser ut som en fågelholk. Sambon var på ett extra insatt föräldramöte pga ordningen i barnets klass. De har orsakat sabotage för över 70.000 kr. En del barn kan inte ha vissa lektioner pga säkerhet. De har inte varit med om en 7:a som beter sig så här. En person som sagt till ungjävlarna har fått sina däck sönderslagna.