Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 132531
Mera katt. Sov bedrövlig dåligt inatt, kanske 3-4 timmar. Men har shoppat lite saker till kisse och avmaskat henne. Får kanske göra en hälsocheck om någon vecka, hon är lite för tunn, men vi ska se om hon går upp i vikt bara av att bli avmaskad först. Random fråga i säkert fel tråd, men jag orkar inte göra rätt just nu, ha gärna lite överseende . Hur mycket blötmat får/ska en tunn katt på strax under 3kg äta per dag? Hon har fri tillgång till torrfoder.
Mina får minst tre ggr per dag, i princip så fort de tigger och fatet är tomt. Har de mat kvar får de inget och de håller hullet fint på det.
 
Sitter och ser ut som en fågelholk. Sambon var på ett extra insatt föräldramöte pga ordningen i barnets klass. De har orsakat sabotage för över 70.000 kr. En del barn kan inte ha vissa lektioner pga säkerhet. De har inte varit med om en 7:a som beter sig så här. En person som sagt till ungjävlarna har fått sina däck sönderslagna.
 
Sonen kom iväg till skolan idag och jag har haft en barnfri ledig onsdag. Den spenderades på loppisrunda med mamma och diverse julklappsinköp, väldigt trevligt!

Fått hem en ny tupp + höna idag också, superkul!

Däremot känner jag att jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen och kliande lungor. Jag orkar inte! 😫😫

Dessutom: det gör ont i min axel när jag gäspar. Sjukt orimligt! 😒
 
Det blåser på en del här också, även om det verkligen inte är någon storm. Men det viner lite runt knutarna och småsnöar. Hästarna såg ut som om de var evinnerligt tacksamma över att bli räddade från allt detta förfärliga... :D
 
Sitter och ser ut som en fågelholk. Sambon var på ett extra insatt föräldramöte pga ordningen i barnets klass. De har orsakat sabotage för över 70.000 kr. En del barn kan inte ha vissa lektioner pga säkerhet. De har inte varit med om en 7:a som beter sig så här. En person som sagt till ungjävlarna har fått sina däck sönderslagna.
Skadegörelse för 70.000 var det. Feberhjärnan tappade ordet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 040
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
560
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp