R
Raderad medlem 68338
Haha långt upp i norr.
Kiruna kanske har ok vinter utan blidväder, slask och is men tom tveksamt där ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha långt upp i norr.
Kiruna kanske har ok vinter utan blidväder, slask och is men tom tveksamt där ibland
Mina får minst tre ggr per dag, i princip så fort de tigger och fatet är tomt. Har de mat kvar får de inget och de håller hullet fint på det.Visa bifogad fil 132531
Mera katt. Sov bedrövlig dåligt inatt, kanske 3-4 timmar. Men har shoppat lite saker till kisse och avmaskat henne. Får kanske göra en hälsocheck om någon vecka, hon är lite för tunn, men vi ska se om hon går upp i vikt bara av att bli avmaskad först. Random fråga i säkert fel tråd, men jag orkar inte göra rätt just nu, ha gärna lite överseende . Hur mycket blötmat får/ska en tunn katt på strax under 3kg äta per dag? Hon har fri tillgång till torrfoder.
Vi flyttar tillsammans, hyr nånting stort så våra katter slipper varandra och så umgås vi som vi vill.Funderar starkt på att flytta till Norrland. Så man slipper slasket. Här är mer slask än snö
Tjocka riktigt tjocka gardiner från golv till tak stoppar isvindarNjuter av att det blåser isvindar rakt in i lägenheten via det stora fönstret. SOM INTE ÄR UTBYTT tack vare att jag i huset mobiliserat den hemliga gerillagruppen "fönsterbeskyddarna".
Jag har tjocka sammetgardiner men fönstret är 2 meter högt och jag bor i ett torn med fritt läge vid vatten. Så det stormar rakt på husetTjocka riktigt tjocka gardiner från golv till tak stoppar isvindar
Har provat själv
Jag kan nästan se framför mig hur de tjocka sammetsgardinerna står rakt ut som en strut i vindarna från fönstret...Jag har tjocka sammetgardiner men fönstret är 2 meter högt och jag bor i ett torn med fritt läge vid vatten. Så det stormar rakt på huset
Jag kan nästan se framför mig hur de tjocka sammetsgardinerna står rakt ut som en strut i vindarna från fönstret...
Skadegörelse för 70.000 var det. Feberhjärnan tappade ordet.Sitter och ser ut som en fågelholk. Sambon var på ett extra insatt föräldramöte pga ordningen i barnets klass. De har orsakat sabotage för över 70.000 kr. En del barn kan inte ha vissa lektioner pga säkerhet. De har inte varit med om en 7:a som beter sig så här. En person som sagt till ungjävlarna har fått sina däck sönderslagna.