Blåser som attan här, annars lugnt.Är det lugnt än så länge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blåser som attan här, annars lugnt.Är det lugnt än så länge?
Jag är lite orolig att jag ska komma hela vägen hem med tåget.Blåser som attan här, annars lugnt.
Men var är du då? När ska du åka? Här ser det bra ut som sagt. tror inte du behöver oroa dig i nuläget.Jag är lite orolig att jag ska komma hela vägen hem med tåget.
Ja. Frestas inte, kom hit med dem istället..Nehej stoppar på mig några klassiker; filidutter och drar till stallet . Nån mer som gillar de från början av 80-talet? Salt-sött-surt, vilken kombination ändå .
I Göteborg och ska åka hem om 4h.Men var är du då? När ska du åka? Här ser det bra ut som sagt. tror inte du behöver oroa dig i nuläget.
Lite blåst än. Och mörkt! Gatlyktorna är tända!Är det lugnt än så länge?
Ser lugnt ut än så länge vid en snabbkoll.I Göteborg och ska åka hem om 4h.
Alltså. Nja. Nä.Det är säkert allergi mot tv-spel!! Så nu måste du ge det till mig…
Har tokfyndat lammlägg på rekoringen. Slog till på 10 kg och får dem dessutom hemkörda. Jag kommer få så mycket god mat!
Tycker synd om hemtjänstkillen som kört en kvart till mig utan att ringa först för länken till min mat på Hemköp, så det blev en extra vända körning för honom. Turligt har de alltid gott om tid vid inköp pga schemalagt för att faktiskt utföra själva inköpen också, fast de bara hämtar.
Myser framför brasan men ska snart göra katten sällskap i sängen så hon slipper vara själv när det hemska dammsugarmonstret drar igång.
Visa bifogad fil 132524
Jag tänker mig långkoksbonanza med alla tänkbara kryddningar. Gärna något mellanösterninspirerat. Någon osso buco-artad. Kanske vitlöksspäcka en omgång.Så mysigt!
Vad ska du göra med lammet?
Funderar på varfööör millionaire's shortbread inte finns i Sverige
Jag tänker mig långkoksbonanza med alla tänkbara kryddningar. Gärna något mellanösterninspirerat. Någon osso buco-artad. Kanske vitlöksspäcka en omgång.
Definitivt öppen för förslag! Jag har ju lite lamm att dra igenom nu.