Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i en biltvätt. Jag har inte samvete att komma på verkstan med en bil som tvättades senast förra året? Tömt bilen på skräp, biltvätt och en snabb koll på verkstan idag att alla lampor är hela och dragkroken är sjysst och min Black Friday-besiktning i morgon. 😃
 
Ska till läkaren kl 15 för att snicksnacka om mitt mående (antar jag jag vet inte riktigt varför). Min kompis har ringt mig med förmaningar om att jag inte får säga "jovars det rullar väl på så att eee" eller ngt liknande som han starkt misstänker att jag lär göra 😅 Ska ta prover också och hoppas på att sänkan gått ner lite. Men det tror jag nog!

Innan dess måste jag sanera mig själv grundligt känner jag. Ganska lugnt jobbmässigt nu, vilket är skönt.
 
Jobbar hemifrån och tog in hästarna på lunchen. de var väldigt sugna att komma in: de går ju ute jämt annars (med ligghall såklart).
Lunch förresten, sade just till chefen att jag är glad att han bemannat upp, så vi kan lösa av för lunch och ha den i lugn och ro utan att det byggts en hög med ärenden tills vi är tillbaka. Mycket mer hälsosamt än att stresskolla ärenden för att se vad som är akut.

Han blev glad för feedback och att jag var så positiv kring det. Han fick kämpa lite för att få igenom att anställa en till vet jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 039
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 669
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
560
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp