Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att du verkar må bättre.Efter gårdagens fail när jag skulle försöka äta så verkar det äntligen ha funkat! Första riktiga maten på en vecka!
Nu dricker jag the och funderar på att lägga en ansiktsmask. Råkade få syn på mitt ansikte i spegeln och ba "oooookej"
Känns som att jag skulle behöva peela bort hela skiten egentligen men men
Har precis osat till en Chanukka-fest, samlar på mig grejer att se fram emot!
Ja herregud! En vän ringde kvart i fem (16:45) och öppnade med ”jag hoppas jag inte ringer för sent?”. Vi garvade läppen av oss båda två men det kändes helt klart väldigt gäspigt där i mörkret.Jag känner mig övertygad om att jag är en björn i människokostym just nu. Allt jag vill göra är att äta och sova. Äta sova äta sova äta sova. Allra helst sova bredvid barnen. Redo att gå i ide snart typ?
Nu har lilla barnet äntligen somnat så jag ska upp och just äta… och sedan, ja, sova. Guuu va skönt!
Hahahaha, men alltså, det är ju precis så det känns? ”Åh nej, vi har slut på kaffe, undrar om vi hinner till affären? Oj, bara 18.30… just det ”Ja herregud! En vän ringde kvart i fem (16:45) och öppnade med ”jag hoppas jag inte ringer för sent?”. Vi garvade läppen av oss båda två men det kändes helt klart väldigt gäspigt där i mörkret.
Jag slutar 16.30 när jag jobbar helg. Känns som man är hemma kl 22..Hahahaha, men alltså, det är ju precis så det känns? ”Åh nej, vi har slut på kaffe, undrar om vi hinner till affären? Oj, bara 18.30… just det ”
Snorar här med ont i halsen. Men det positiva är att jag även har ont i huvudet det är bra.Snoret o nysningarna har börjat m jag har ingen feber. Kanske ngt kallt.
Det är säkert allergi mot tv-spel!! Så nu måste du ge det till mig…Snoret o nysningarna har börjat m jag har ingen feber. Kanske ngt kallt.
Tur vi inget tv spel har hahaDet är säkert allergi mot tv-spel!! Så nu måste du ge det till mig…
Jag är desperat för mitt PS3 jag fick för 46893 år sedan börjar ge upp och det är bara på den jag kan se mina gamla dvd-filmer Och så gillar jag att spela fotbollsspel. Men inget nytt spel går i sån gammal konsol så får spela gamla spel..Tur vi inget tv spel har haha