Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be en elektriker/någon med behörighet byta till ett jordat uttag? Borde inte vara så dyrt.Fyra av fem stakar fungerar, tror den femte bara behöver en ny lampa, men behöver inte fem stakar så tänker inte engagera mig så värst i det i år.
Den runda tycker jag bäst om, vet inte var jag ska ha den men funderar på skrivbordet, den kan ju inte stå i något fönster ändå tänker jag. Sladden på kyrkan är sådan urgammal så jag brukar inte kunna använda den utan får använda den i plast. Stör mig så sjukt mycket, vill ha en kyrka i trä! Hittar bara i plast numera. Jag VILLHÖVER en ny TRÄkyrka som spelar och lyser! Den i trä här spelar inte....
Visa bifogad fil 132469
Ja, egentligen kanske jag hade kunnat göra det själv om någon berättade hur (sånt gjorde man ju på träslöjden i skolan minns jag), men samtidigt har jag inte gjort det för den spelar inte heller. Hade en fin i trä jag fick av min bonusmormor, älskade den men den gick totalt i sönder en dag när jag tappade den i golvet Vill ha en sådan igen och det närmaste jag kommit är dels denna som nog är hemmabygge/liknande och så de i plast, den i plast fick jag av svärmor. Den håller jag ju kär just eftersom jag fick den av henne också. Har kollat på loppisar i Skåne när jag bodde där och en här men har inte hittat någon, såg på Citygross att de säljer sådana i plast... De i trä är ju så stabila och vackra!Be en elektriker/någon med behörighet byta till ett jordat uttag? Borde inte vara så dyrt.
Det är novemberJag skulle vila i 10min. De där tio minutrarna blev en 1,5h lång nap Nu har jag precis tvingat mig själv att vakna pga kan ju faktiskt inte sova bort havla dagen. Men alltså, kan jag sluta vara så trött?!
Har nt hunnit äta lunch heller. Så nu ska jag äta något för jag är hungrig. Vet inte vad jag är sugen på dock
Jag blev överrumplad av panikartat pannkakesug när jag var och handlade. Så för mig blir det pannkakorJag skulle vila i 10min. De där tio minutrarna blev en 1,5h lång nap Nu har jag precis tvingat mig själv att vakna pga kan ju faktiskt inte sova bort havla dagen. Men alltså, kan jag sluta vara så trött?!
Har nt hunnit äta lunch heller. Så nu ska jag äta något för jag är hungrig. Vet inte vad jag är sugen på dock
Kan det vara värt att få en liten speldosa monterad i den du redan har, som har affektionsvärde dessutom? Om du ändå lämnar iväg den för ny sladd, tänker jag.Ja, egentligen kanske jag hade kunnat göra det själv om någon berättade hur (sånt gjorde man ju på träslöjden i skolan minns jag), men samtidigt har jag inte gjort det för den spelar inte heller. Hade en fin i trä jag fick av min bonusmormor, älskade den men den gick totalt i sönder en dag när jag tappade den i golvet Vill ha en sådan igen och det närmaste jag kommit är dels denna som nog är hemmabygge/liknande och så de i plast, den i plast fick jag av svärmor. Den håller jag ju kär just eftersom jag fick den av henne också. Har kollat på loppisar i Skåne när jag bodde där och en här men har inte hittat någon, såg på Citygross att de säljer sådana i plast... De i trä är ju så stabila och vackra!