Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser fram emot länken!Detta recept brukar jag ofta rekommendera!
(Behöver dock långkokas längre än vad som framgår)
Sötis Min innekatt på 2,5 kg äter en väl rågad matsked morgon och kväll (utöver fri tillgång på torrfoder, och lite godissök) och håller sig fin i hullet på det.Visa bifogad fil 132531
Mera katt. Sov bedrövlig dåligt inatt, kanske 3-4 timmar. Men har shoppat lite saker till kisse och avmaskat henne. Får kanske göra en hälsocheck om någon vecka, hon är lite för tunn, men vi ska se om hon går upp i vikt bara av att bli avmaskad först. Random fråga i säkert fel tråd, men jag orkar inte göra rätt just nu, ha gärna lite överseende . Hur mycket blötmat får/ska en tunn katt på strax under 3kg äta per dag? Hon har fri tillgång till torrfoder.
Visa bifogad fil 132531
Mera katt. Sov bedrövlig dåligt inatt, kanske 3-4 timmar. Men har shoppat lite saker till kisse och avmaskat henne. Får kanske göra en hälsocheck om någon vecka, hon är lite för tunn, men vi ska se om hon går upp i vikt bara av att bli avmaskad först. Random fråga i säkert fel tråd, men jag orkar inte göra rätt just nu, ha gärna lite överseende . Hur mycket blötmat får/ska en tunn katt på strax under 3kg äta per dag? Hon har fri tillgång till torrfoder.
Hellre fri tillgång på blötmat och endast torrfoder som godis.Visa bifogad fil 132531
De är inte att föraktaSitter inne och håller i huset.
Jösses vad det blåser!
En halv grad varmt, så allt förbereder sig för att bli is. Behöver nog köpa pensionärsbroddar.
Eller så utgår man från vad som funkar bäst för individen.Hellre fri tillgång på blötmat och endast torrfoder som godis.
Ser fram emot länken!
Tack! Precis något sådant jag tänkte mig.Sorry, hjärnan funkar nog inte. Varsågod!
https://www.elle.se/mat-och-vin/marockansk-lammgryta/4803622
I dagsläget tänkte jag inte ändra på det hon är van vid så drastiskt. Hon är inte förtjust i sitt torrfoder, utan tar en tugga då och då. Blötfodret slukar hon, så fri tillgång känns mycket? Nu har jag inte haft katt på tio år så jag är öppen för att lära mig "från början".Hellre fri tillgång på blötmat och endast torrfoder som godis.
Tack för ditt inlägg!Eller så utgår man från vad som funkar bäst för individen.
På den dieten skulle iaf min katt svälta ihjäl.
Hon är inget fan alls av blötmat och äter i sig minimalt (oavsett märke och smak) när det serveras och sån har hon varit alla sina 9 levnadsår.
Funderar starkt på att flytta till Norrland. Så man slipper slasket. Här är mer slask än snö
Haha långt upp i norr.Norrland är typ halva Sverige
Och det slaskar där med. Tycker att det sista åren varit stora svängningar typ en dag -25 en dag +5 vilket skapar isgator
Ja, det var lite oprecistHaha långt upp i norr.