Om en knapp timme börjar Mix Megapol spela 100 % julmusik .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tok för tidigt!Om en knapp timme börjar Mix Megapol spela 100 % julmusik .
På tok för tidigt!
Första advent kan jag förstå.Jag är lika glad för det men å andra sidan är det ju inte advent före nästa vecka men du kanske tycker Lucia räcker?
Vaaaa! Är det advent nästa vecka?!Jag är lika glad för det men å andra sidan är det ju inte advent före nästa vecka men du kanske tycker Lucia räcker?
Vaaaa! Är det advent nästa vecka?!
Skönt jag inte lyssnar på den stationen.Om en knapp timme börjar Mix Megapol spela 100 % julmusik .
Om en knapp timme börjar Mix Megapol spela 100 % julmusik .
... och nu är jag irriterad och förvirrad, kan svära på att den där sovsmileyn alltid har varit vänd åt vänster?Somnade ett gäng gånger på väg till jobbet i dag. Känner en enorm trötthet som jag gissar beror på mörkret?
Skickade i alla fall iväg kvitto för friskvård nu, och snart är det avstämningsmöte och sedan lönemöte.
Alldeles för trött för detta egentligen
Friskvårdskvitto! Tur jag har Buke så jag kan hålla reda på friskvård och advent.Somnade ett gäng gånger på väg till jobbet i dag. Känner en enorm trötthet som jag gissar beror på mörkret?
Skickade i alla fall iväg kvitto för friskvård nu, och snart är det avstämningsmöte och sedan lönemöte.
Alldeles för trött för detta egentligen
Nixpix (inte i min värld).... och nu är jag irriterad och förvirrad, kan svära på att den där sovsmileyn alltid har varit vänd åt vänster?
Personligen tycker jag att de kan skippa julmusiken heltJag är lika glad för det men å andra sidan är det ju inte advent före nästa vecka men du kanske tycker Lucia räcker?
Johodå!Nixpix (inte i min värld).