Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på Espresso House i väntan på att klockan ska närma sig nio (åkte med löjligt god marginal, för att vara säker på att hinna i tid även om pendeln strulat ordentligt t.ex..). Ska till tatueraren och göra klart min överarm :bump:
 
Imorgon är det Internationella dagen mot våld mot kvinnor men eftersom ingen jobbar lördagar uppmärksammas den på mitt jobb extra idag. Hela veckan har vi kört enough is enough med orange week men idag sitter det uppe posters i hela butiken om svisch stöd och alla har en orange t-shirt på sig som företaget delat ut för de som ville vara med. Lite roligt att i min butik så ville ALLA vara med.
 
Somnade ett gäng gånger på väg till jobbet i dag. Känner en enorm trötthet som jag gissar beror på mörkret?
Skickade i alla fall iväg kvitto för friskvård nu, och snart är det avstämningsmöte och sedan lönemöte.

Alldeles för trött för detta egentligen :sleep:
 
Somnade ett gäng gånger på väg till jobbet i dag. Känner en enorm trötthet som jag gissar beror på mörkret?
Skickade i alla fall iväg kvitto för friskvård nu, och snart är det avstämningsmöte och sedan lönemöte.

Alldeles för trött för detta egentligen :sleep:
... och nu är jag irriterad och förvirrad, kan svära på att den där sovsmileyn alltid har varit vänd åt vänster? :eek:
 
Kom just på att vår lilla Västeråsträff är imorgon.
Finns fortfarande (minst) en plats ledig om någon vill ansluta 😇.

Ska bli kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp