Ja alltså så många bra jullåtar finns det intePersonligen tycker jag att de kan skippa julmusiken helt
På jobbets radio får vi bara in mix megapol
Tack och lov för Spotify
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså så många bra jullåtar finns det intePersonligen tycker jag att de kan skippa julmusiken helt
22 december, så mindre än en månad kvar.Fredag... Skönt. Ska bara skrota i helgen. Ja, och tvätta. Det snöade lite tidigare, såna där mysiga virvlande flingor. Tyvärr har det återgått till grått och kyligt. Lite tråkigt när det är mörkt när man stiger upp och mörkt när man kommer hem. Har för mig att det är en månad kvar till vintersolståndet?
Har sonen någon gång försökt trycka in en cd-skiva i sin telefon? Det går inte kan jag säga.Jag är ledig i dag och har mest gjort ingenting nästan. Tänkte ta mig samman och åka och hämta ut ett paket. och sedan fortsätta göra ingenting.
Fick frågan av ena sonen vad jag vill ha i julklapp och vill faktiskt ha en sådan där mikrostereo. Sådan som var modern mer på början av 00talet eller slutet av 90talet. Inga 80talsblaffar eller stora enorma dyra grejer från i dag, utan enkelt och diskret som det var då, lite stilrent ändå på något vis. Ena sonen skrattade högt när jag sa det och sa att det är ok att utvecklas till nutid.... man kan ju lyssna på musik via telefonen och högtalare till den Inte samma sak snorunge!!!
Hittade en för 200 spänn på Blocket i Östersund-skickas inte, men preciiiiiiiiiiiiiiiiiiis en sådan jag vill ha och hade när snorvalpen var nyfödd. Ska jag be min son vara jobbig och fråga om personen ändå kan skicka den?
Nåja, kissa och åka nu. Känner inte riktigt för det men lika bra!
Man kan STREAMA musik numera sägs det, har jag hört.... och visst det gör jag ju, men det är något visst med musik på CD och musik via radio ändå. Inte alls samma sak som att streama till telefon och meproppshögtalare till den. Jag känner mig gammalHar sonen någon gång försökt trycka in en cd-skiva i sin telefon? Det går inte kan jag säga.
Jag är ledig i dag och har mest gjort ingenting nästan. Tänkte ta mig samman och åka och hämta ut ett paket. och sedan fortsätta göra ingenting.
Fick frågan av ena sonen vad jag vill ha i julklapp och vill faktiskt ha en sådan där mikrostereo. Sådan som var modern mer på början av 00talet eller slutet av 90talet. Inga 80talsblaffar eller stora enorma dyra grejer från i dag, utan enkelt och diskret som det var då, lite stilrent ändå på något vis. Ena sonen skrattade högt när jag sa det och sa att det är ok att utvecklas till nutid.... man kan ju lyssna på musik via telefonen och högtalare till den Inte samma sak snorunge!!!
Hittade en för 200 spänn på Blocket i Östersund-skickas inte, men preciiiiiiiiiiiiiiiiiiis en sådan jag vill ha och hade när snorvalpen var nyfödd. Ska jag be min son vara jobbig och fråga om personen ändå kan skicka den?
Nåja, kissa och åka nu. Känner inte riktigt för det men lika bra!
Nja, det är ju jag som vill ha den och han undrade vad jag ville ha i julklapp Han tycker ju jag är från 1800talet, det tycker alla mina barn eftersom jag är omodern och inte fungerar som de gör med sina mobiler osvJag tänker att du kan väl köpa den till honom i julklapp
Nej men allvarligt så förlorar man ju inget på att fråga! Speciellt om annonsen legat ute ett tag. Men risken är väl att frakten blir dyrare än själva stereon....