Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har äntligen dragit tummen ur och bokat lite lägenhetsvisningar efter att länge fungerat kring att köpa - tror stt det finns möjlighet att göra kap snart mtp ränteläget och stressade säljare.
Tittae på vad i mitt huvud är "rimligt prisläge", som först när jag skickar till pappa och översätter till SEK inser jag hur absurda priserna är...
Någon som vill gissa på vad en trerummare i zon 2/3 i södra London i OK skick (men inte skandinavisk standard) kostar?
Ö verkar dumt. Svårt och kostsamt med kommunikationerna?Jag är SÅ nära att bara köpa ett hus någonstans på nån öde jäkla ö och bara isolera mig från mänskligheten resten av livet
Passa på att köpa nu innan marknaden tickar uppåt igen!
På frågan så gissar jag på ungefär samma som en trea i Sthlm innerstad? 10 millar? Eller är det mer? Har noll koll på London som du kanske märker
Helt absurt dock att min första lgh ligger ungefär på samma nivå som mina föräldrars 250kvm, dubbelgarage, trädgård och havsutsikt!
Hittade en lägenhet jag vill ha men behöver en partner för att ha råd
Visa bifogad fil 132695
Du har järn koll!Baltazar von Platens gatan 12. Får kraftiga Tel Aviv-vibbar av bauhauskänslan. Min kompis bor i jugendhuset bakom helt skuggad av detta schabrak, hon är mindre nöjd
Hennes hus är skymt på bilden, det ligger snett bakom den "andra" huskroppen.
Det öser ner snö misslyckades med att inte äta choklad, men tänker inte gå ut och köpa något annat. Imorgon ska jag köpa hasselnötter, något nyttigare.
Orimlig mängd Toast Skagen intagen
Lugnet börjar sprida sig. Skönt!