Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen dragit tummen ur och bokat lite lägenhetsvisningar efter att länge fungerat kring att köpa - tror stt det finns möjlighet att göra kap snart mtp ränteläget och stressade säljare.

Tittae på vad i mitt huvud är "rimligt prisläge", som först när jag skickar till pappa och översätter till SEK inser jag hur absurda priserna är...

Någon som vill gissa på vad en trerummare i zon 2/3 i södra London i OK skick (men inte skandinavisk standard) kostar? :D
 
Har äntligen dragit tummen ur och bokat lite lägenhetsvisningar efter att länge fungerat kring att köpa - tror stt det finns möjlighet att göra kap snart mtp ränteläget och stressade säljare.

Tittae på vad i mitt huvud är "rimligt prisläge", som först när jag skickar till pappa och översätter till SEK inser jag hur absurda priserna är...

Någon som vill gissa på vad en trerummare i zon 2/3 i södra London i OK skick (men inte skandinavisk standard) kostar? :D

Passa på att köpa nu innan marknaden tickar uppåt igen!
På frågan så gissar jag på ungefär samma som en trea i Sthlm innerstad? 10 millar? Eller är det mer? 😅 Har noll koll på London som du kanske märker 😅
 
Passa på att köpa nu innan marknaden tickar uppåt igen!
På frågan så gissar jag på ungefär samma som en trea i Sthlm innerstad? 10 millar? Eller är det mer? 😅 Har noll koll på London som du kanske märker 😅

Det finns defintivit alternativ i den prisnivån, framförallt om du går innåt mot zon 1/2 och lite högre standard, men min budget är ungefär halvvägs!
Helt absurt dock att min första lgh ligger ungefär på samma nivå som mina föräldrars 250kvm, dubbelgarage, trädgård och havsutsikt!
 
Hittade en lägenhet jag vill ha men behöver en partner för att ha råd :rofl:
1700853316014.png
 
Det öser ner snö :love: misslyckades med att inte äta choklad, men tänker inte gå ut och köpa något annat. Imorgon ska jag köpa hasselnötter, något nyttigare.

Här singlar det ner ngn enstaka flinga. Taken på andra sidan vattnet är lite sådär som att ngn pudrat florsocker på dom, men det har mulnat på. Tidigare sken fullmånen över stadshuset. Riktigt fin vy men nu är allt grått igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp