Forutom en langpromenad med Tater Tot och lite lek pa ett falt har jag handlat mat grejor i dag, bakat brod och gjort tomat marmelad. SA HIMLA GOTT! Mackor med valfritt palagg, blir dagens middag och sa har jag bara en burk tomat marmelad kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver ett par "privata" vinterskor men tycker alla är så rejäla och klumpiga, så det känns inte alls bra. Hade alltså sneakers hela förra vintern. I Norrbotten med en meter snö och -25 grader kämpar hittills på i år ocksåHar köpt mig ett par fotriktiga skor och därmed också en identitetskris.
Men så jäkla söt!!
Men guuuuud så söt!!! Nu vill jag också ha hamster.
Mvh hon som gått i vinterskor i en månad omkring 0 grader.Jag behöver ett par "privata" vinterskor men tycker alla är så rejäla och klumpiga, så det känns inte alls bra. Hade alltså sneakers hela förra vintern. I Norrbotten med en meter snö och -25 grader kämpar hittills på i år också
Fick bara med halva Oscar förstMorsan och jag har varit på konsert i Ukk Sven Ingvarz