Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Forutom en langpromenad med Tater Tot och lite lek pa ett falt har jag handlat mat grejor i dag, bakat brod och gjort tomat marmelad. SA HIMLA GOTT! Mackor med valfritt palagg, blir dagens middag och sa har jag bara en burk tomat marmelad kvar.:d
 
Fick meddelande om pengar från försäkringskassan som jag inte trodde att jag skulle få förrän efter jul (och därmed skulle behöva ta av sparpengarna för att köpa julklappar), och så fick jag veta vem som är mitt tomtebarn i secret santa här ... Jag vet vad jag ska spendera pengarna på! :D

Kanske inte allt men lite grann iallafall :angel::D
 
På plan mot Köpenhamn för vidare mit LA.
17008872617371220787056541767095.jpg
 
Behöver köpa mer fågelmat och borde passa på när Granngården har rabatt. Men då måste vi ta två bilar in till stan, eller så får jag åka fram och tillbaka. Vi ska på kalas och min man jobbar till tre, gg stänger vid ett. Hmm. Det får nog bli två bilar. Så kan jag mellanlanda i stallet också.
 
Hunden har varit dålig i magen och behövt gå ut var 1,5 timme sedan klockan 02. När man ligger där och blir väckt av hans slick i ansiktet och morrande (aka ”matte hjälp jag måste ut nuuu!!!!!”) så kan man lätt känna fack it, bajsa bara på golveeeet… Men när man sedan kliver upp för morgonen så är det ändå rätt skönt med en hund som under inga omständigheter vill bajsa inne.

Lilla vaknade när hunden väckte oss igen vid åtta. Då var det bara att starta dagen. Jag är jätteglad att jag gick och lade mig halv elva igår, annars hade jag varit död nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 060
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 883
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp