Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morsan och jag har varit på konsert i Ukk Sven Ingvarz
 

Bifogade filer

  • 20231124_212213.jpg
    20231124_212213.jpg
    234,8 KB · Visningar: 6
Passade på att köpa en massagepistol på black week samt lite av den vanliga rabatten i mataffären och jösses vad starkt den kunde vibrera men ändå skön den kändes när vi provade lite ikväll, fick igång blodcirkulationen duktigt 😅.
I stallet fick det idag bli skritt barbacka I det fallande mörkret, mysigt 😍. Men var ju så hårt och lite ojämnt på ridbanan så avslutade på stallplan och nöjde oss med att skritta 25 min och så ovant att pållan bara är broddad i trakten just nu 😅. Började plötsligt snöa vilket det inte skulle- vanligtvis hade jag blivit SÅ FÖRTJUST!!! men inte lika roligt när pållan ännu inte fått på snösulor och man ser skaderisken 🫣 och jag ska köra den lätta lastbilen i morgon för första gången i vinterväglag ☺️.
Skönt att soffhänga och se Idol och så kul att börja spåna till Secret santa, men nu är det verkligen sovtajm! 🥱😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 060
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
561
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 884
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp