Nu ska vi äntligen till stallet, bästa stället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske dags för undersökning.På plats. Marken boktstavligen gungar. Jag sov en timme i natt och är så trött att jag inte längre är trött. Vet inte hur det här ska gå idag.
Man vet att hjärnan är fredagstrött när man direkt tänker "Åh, Lidl! Jag måste tipsa om att det finns en massa svenska matvaror där just nu!".Smet tidigt idag och svängde inom Lidl för att handla. Tyvärr var den kallrökta laxen på extrapris slut men fick en del annat handlat. Att jag aldrig lär mig att man inte ska handla både toa och hushållspapper på samma gång. Nu fick jag bära hushållspappret under armen eftersom den inte fick plats i min kiondo.
Här är det grekisk veckaMan vet att hjärnan är fredagstrött när man direkt tänker "Åh, Lidl! Jag måste tipsa om att det finns en massa svenska matvaror där just nu!".
Tre sekunder senare: "Eller jaha. Jag är på Buke. Hon bor ju redan i Sverige. Det gör ju det hela en gnutta mindre exotiskt och spännande "
Kan ju också konstatera att det där med att hålla avstånd måste ha flugit helt åt fanders ut genom dörren...Tänk att vara så stressad så man står BREDVID någon i kassakön....
Äldre man som bitvis stod bredvid mig i kassakön på Lidl, och som suckade DJUPT när priset på en vara behövde kollas lite längre fram i kön...
Om det är tal om mer "karriärval" och inte tillfälligt jobb säger jag iallafall: sikta högt och välj något du brinner för!Funderar på vad jag skulle vilja jobba med. Tycker det är en svår fråga!
Varför under armen? Har inte alla toa/hushållspapper handtag?Nu fick jag bära hushållspappret under armen eftersom den inte fick plats i min kiondo.
Varför under armen? Har inte alla toa/hushållspapper handtag?
Oj har nog bara köpt såna förpackningar. HahaNope!