Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utfodrat hundar, katter och höns. Funderar på om jag borde äta lite själv innan mötena börjar idag. Har två fackmöten och ett lönesamtal. :cautious:
Har inte hört något mer om min jobbansökan så jag inser mer och mer att jag inte gått vidare till intervju 2. :sorry:
 
Dricker kaffe och ser på nyhetsmorgon, känner mig rätt bra idag. Har vart en tuff vecka med nån kombo av sjukdom/stress/ångestpåslag så skönt det lugnat ner sig :)
Ska ta tag i lite smågrejer, bla riva ost med hushållsmaskinen. Lite småläskigt för jag har aldrig använt den funktionen tidigare men lär inte va nåt problem bara jag börjar.
 
Försöker lösa folks problem på jobbet. Just nu har jag person A som säger "jag vill att du utbildar i följande saker men jag kan göra det själv". Men hen vill absolut inte att jag överlåter åt A att göra det själv utan jag ska fortfarande göra det men hen ska göra det själv.

Så rätt svar på lodrät 4 är "Förvirring".
 
Just upptäckt Morden i Midsomer finns på tv4 play så ni kan ju gissa vad jag tittar på. Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett om det :o funderade om jag skulle variera med nån annan brittisk deckare men nä... kanske imorgon.
Var hittar du det? Jag är nog blind.. 🙈
 
Vaknade till snö ute. Inte förvånande, det har snöat lite till och från några gånger men inte riktigt lagt sig ordentligt. Spionen är nöjd över snöns beslut att vara kvar på marken den här gången. SÅ mycket nytt att lukta på! Glad i hågen! Och lagom till det såg jag att hans snow nose är tillbaka mer än förra året! Coolt!
402995477_10160166066743877_291193473475314174_n.jpg


Nu ligger spionen under mitt skrivbord, alldeles intill mig, för han hörde något. Han önskar sig en vakthund i julklapp sa han....

Själv äter jag havregrynsgröt och dricker varm choklad. Ska se om jag orkar ta mig till affären i dag eller ej. Är ju inte akut egentligen.
 
En till som är trött. Så trött att jag inte hört att brorsonen hållit låda en timme inatt fast jag sover på samma våning och hans föräldrar var helt säkra på att jag skulle vakna. Nope.
Började fundera varför jag är så himla himla trött och inser att tja, sen torsdag förra veckan har det inte blivit ordentligt med sömn..nu får det nog bli skärpning!
 
Vaknade till snö ute. Inte förvånande, det har snöat lite till och från några gånger men inte riktigt lagt sig ordentligt. Spionen är nöjd över snöns beslut att vara kvar på marken den här gången. SÅ mycket nytt att lukta på! Glad i hågen! Och lagom till det såg jag att hans snow nose är tillbaka mer än förra året! Coolt!
Visa bifogad fil 132197

Nu ligger spionen under mitt skrivbord, alldeles intill mig, för han hörde något. Han önskar sig en vakthund i julklapp sa han....

Själv äter jag havregrynsgröt och dricker varm choklad. Ska se om jag orkar ta mig till affären i dag eller ej. Är ju inte akut egentligen.

Mycket fin nos, det dar! Jag alskar hund nasor :heart
 
Megara tyckte att halv två på natten var den perfekta tiden att börja slicka mig på min (nakna) mage. Hon satte sedan en klo i en mycket, mycket, intim del av kroppen. Den delen där enbart de som utöver bdsm gillar smärta.

Efter att hon brutalt väckt mig så kringlade hon ihop sig ovanpå täcket och mina ben och somnade om. Vilket jag inte gjorde, därav inte någon egentlig sömn i natt.

Det är underbart ibland att vara kattägd 😸
 
Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.
Visa bifogad fil 132151

Sa dar ser Vastra Oregon ut varje vinter. Lite langre fram sa ar det ett par hus nara dar vi bodde forut som faktiskt maste anvanda kanot for att komma fran vagen dar de parkerar bilen, over diket, som blir en halv flod frammat January, och till sitt hus.
Har pa var tomt har vi fatt en halvmeter med regn sedan September.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 341
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp