Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, men jag är ju ändå hemma så. Annars är hon med mormor.
Var hittar du det? Jag är nog blind..Just upptäckt Morden i Midsomer finns på tv4 play så ni kan ju gissa vad jag tittar på. Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett om det funderade om jag skulle variera med nån annan brittisk deckare men nä... kanske imorgon.
Var tvungen söka på nästan hela titeln. Är genom den här britbox-delen de tagit in tror jag men söker du på titeln bör det dyka uppVar hittar du det? Jag är nog blind..
Vi har inte haft anledning att prova eftersom mormor finns 150 m bortTänkte eftersom du skrev om VAB Kan hon inte vara ensam hemma?
Vaknade till snö ute. Inte förvånande, det har snöat lite till och från några gånger men inte riktigt lagt sig ordentligt. Spionen är nöjd över snöns beslut att vara kvar på marken den här gången. SÅ mycket nytt att lukta på! Glad i hågen! Och lagom till det såg jag att hans snow nose är tillbaka mer än förra året! Coolt!
Visa bifogad fil 132197
Nu ligger spionen under mitt skrivbord, alldeles intill mig, för han hörde något. Han önskar sig en vakthund i julklapp sa han....
Själv äter jag havregrynsgröt och dricker varm choklad. Ska se om jag orkar ta mig till affären i dag eller ej. Är ju inte akut egentligen.
Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.
Visa bifogad fil 132151