Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
försöker mätta mitt choklad behov!
Det här är iallafall mitt :angel:

1700154573453.png
 
Har proppat i mig piller. Jag har så ont att jag knappt kan stå (kan man ha mensvärk fast man äter ppiller utan avbrott?)
Har feber.
Lönemötet tog tyvärr 1,5 timme så det blev jättekonstigt. Trodde vi bara skulle hålla på 45 minuter som var sagt iom att mötet slutade när jag slutar...

Inte nöjd just nu. Ska försöka klara av att fixa mat, även om det bara blir yoghurt och macka.
Strax möte kring SIHS, som jag behöver vara med på innan jag kan krascha i sängen.:)
 
Idag känns det som att i princip hela livet rasar ihop omkring mig. Vilket gör mig avgrundsdjupt ledsen. Vissa delar har jag börjat ta tag i, andra vet jag inte vad jag ska ta mig till med (kommer bara på ett alternativ till nuet, och det är inte ett roligt ett och inte heller ett alternativ som går att ångra senare isf..). Sorry för luddigt, vill inte skriva ut detaljerna av tio tusen olika skäl, men hade ett behov av att skriva något.
 
Idag känns det som att i princip hela livet rasar ihop omkring mig. Vilket gör mig avgrundsdjupt ledsen. Vissa delar har jag börjat ta tag i, andra vet jag inte vad jag ska ta mig till med (kommer bara på ett alternativ till nuet, och det är inte ett roligt ett och inte heller ett alternativ som går att ångra senare isf..). Sorry för luddigt, vill inte skriva ut detaljerna av tio tusen olika skäl, men hade ett behov av att skriva något.
Ta hand om dig. ❤️
 
Haft en bra dag. Jobbat på förmiddagen och sedan åkt hem och ätit lunch med mamma som är på besök. Sedan sovit en stund medan hon jobbat på eftermiddagen. Efter det åkte vi till ett mysigt café och fikade. Avslutade kvällen med tacos och ett par dokumentärer.
Min mamma är guld värd. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 344
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp