Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.Jag vinner... mätstationen några km norr om oss har Sveriges största snödjup just nu
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/j...-sno-i-landet-aldrig-varit-med-om-det--0e9zjb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.Jag vinner... mätstationen några km norr om oss har Sveriges största snödjup just nu
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/j...-sno-i-landet-aldrig-varit-med-om-det--0e9zjb
Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.
Visa bifogad fil 132151
Hemma igen. Överlevde. Var mycket bättre nu igen då dom verkar fått iordning på det sista. Var lite orolig där ett tag för sist var det inte bra alls...Är nästan klar med alla julklappar. Eller vet iallafall vad jag ska köpa. Såhär tidigt har det nog aldrig skett. Brukar ske någon vecka/dag innan jul annars.
Behöver köpa ramar till bilderna jag beställt. Finns på ClasOhlssons men jag gillar inte alls när dom gjort om butiken. Rörigt, trångt och stressande att gå dit.
Men är väl bra att ha det gjort så kan lika gärna passa på och åka dit nu när jag ändå ska hämta ut ett paket och bilen är varm...
Nä jag menade inte att det var samma, utan att Chinese Money Plant är ett annat exempel på em växt som det skulle kunna tänkas växa pengar påNix, inte samma. Penningört växer vilt i Sverige. Kallas för field pennycress hos dig.
Visa bifogad fil 132148
Det gjorde min Svante också, men han vandrar omkring i katthimlen nuCalvin höll sig ute från april till oktober.
Funderar på att fixa soppa men vet inte om jag orkar stå upp tillräckligt länge för att lyckas..
Soppan är färdig och ska bara värmas men även det känns omöjligt just nu.
skärbräda, kniv, bytta i sängen?
#lifehack #gotthetshirt
Vännen och jag invigde mina värmevantar som jag köpt för jag blir så löjligt kall om händerna. Typ tappar känseln och blir vit-blå-röd av att ta ut mat ur kylskåpet. De var underbara! Tre värmenivåer och värmeslingor både på handrygg och fingrar. Guld. Jag har alltså varit i utomhuset också!En vän som jag inte träffat på…ett år typ ringde och frågade om jag ville ha besök. Mysigt!
Var har du köpt dem? Syrran har problem med sina fingrar.Vännen och jag invigde mina värmevantar som jag köpt för jag blir så löjligt kall om händerna. Typ tappar känseln och blir vit-blå-röd av att ta ut mat ur kylskåpet. De var underbara! Tre värmenivåer och värmeslingor både på handrygg och fingrar. Guld. Jag har alltså varit i utomhuset också!
Härifrån. De är en storlek. Bra, åt det stora hållet för mig som brukar ha 8 i vantar. Extra rabatt om en listar sig för nyhetsbrev.Var har du köpt dem? Syrran har problem med sina fingrar.