Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vinner... mätstationen några km norr om oss har Sveriges största snödjup just nu :p

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/j...-sno-i-landet-aldrig-varit-med-om-det--0e9zjb
Jag vinner vattenmängd , zkånehuzet behöver en kanot.
376572552_1199836437639395_2611396467136617916_n.jpg
 
Är nästan klar med alla julklappar. Eller vet iallafall vad jag ska köpa. Såhär tidigt har det nog aldrig skett. Brukar ske någon vecka/dag innan jul annars. :angel:
Behöver köpa ramar till bilderna jag beställt. Finns på ClasOhlssons men jag gillar inte alls när dom gjort om butiken. Rörigt, trångt och stressande att gå dit.
Men är väl bra att ha det gjort så kan lika gärna passa på och åka dit nu när jag ändå ska hämta ut ett paket och bilen är varm...
Hemma igen. :D Överlevde. Var mycket bättre nu igen då dom verkar fått iordning på det sista. Var lite orolig där ett tag för sist var det inte bra alls...
Fick tom en nyöppningsrabatt på 20%. Och jag som hade förberett mina sedlar så fick jag inte ens använda alla. :rofl:

Nu ska jag öppna mitt paket och sen se hur bilderna passar i ramarna.
 
En vän som jag inte träffat på…ett år typ ringde och frågade om jag ville ha besök. Mysigt!
Vännen och jag invigde mina värmevantar som jag köpt för jag blir så löjligt kall om händerna. Typ tappar känseln och blir vit-blå-röd av att ta ut mat ur kylskåpet. :cautious::laugh: De var underbara! Tre värmenivåer och värmeslingor både på handrygg och fingrar. Guld. Jag har alltså varit i utomhuset också!💃🏾
 
Vännen och jag invigde mina värmevantar som jag köpt för jag blir så löjligt kall om händerna. Typ tappar känseln och blir vit-blå-röd av att ta ut mat ur kylskåpet. :cautious::laugh: De var underbara! Tre värmenivåer och värmeslingor både på handrygg och fingrar. Guld. Jag har alltså varit i utomhuset också!💃🏾
Var har du köpt dem? Syrran har problem med sina fingrar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 344
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp