Kul! Håller tummar och tårJag sökte ett jobb 11.32 och blev uppringd 12.06, har intervju på måndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Håller tummar och tårJag sökte ett jobb 11.32 och blev uppringd 12.06, har intervju på måndag
Absolut em trygghet med bra företag.Lunch.
Varit på kundbesök och haft min första vidriga kund till gubbslem sen jag började i branschen. Troligtvis en ny kund så jag sa till mina kollegor att blir han kund så lägg honom inte på mig. Min närmsta kollega svarade direkt att då vill han heller inte ha något med honom att göra.
Nu ska jag göra påsbyte, ta lunch och rapportera till min chef om mötet.
Känns så skönt att ha företaget i ryggen när det händer sånt här.
Såg havsuttrar från restaurangen. Var givetvis tvunget att gå ut och fota Visa bifogad fil 132124
På tal om snö...
Jag ska fortsätta kratta löv när jag kommer hem
Nix, inte samma. Penningört växer vilt i Sverige. Kallas för field pennycress hos dig.Eller Chinese Money Plant, som växten Elefantöra kallas på engelska. Fast frågan är om det inte är bättre med inga pengar än kinesiska pengar...
Åh jag saknar verkligen att plocka äpplen hos Gammelmormor när jag var liten. Hink efter hink. Man skulle vara superförsiktig med dem så de inte slog sig. De gammelmormor tyckte var bra nog blev äppelmos (som man INTE fick vara med och göra och INTE fick receptet på. Aldrig ätit sån god äppelmos sedan sista batchen tog slut )Plockat 20 liter äpplen och det finns mer kvar att plocka.
Hällt upp 60 kg solrosfrön i ett par tunnor och nu när det fanns mer plats i bilen passade jag på att köpa 40 kg kraftfoder på Hööks i Väsby på väg till jobbet då de har 10% idag, sånt som alltid går åt. Jobbar ikväll och imorgon hemifrån. Skönt att slippa köra en massa i onödan fast jag funderar på om jag inte hinner åka och simma imorgon bitti innan mina möten börjar.